
Toen ik mijn California kocht was hij voor heel erg laag, en achter heel erg hoog (vond ik).
Bij nakijken bleek dat ze voor de bouten van de voorophanging omlaag geschroefd hadden.
Ik dacht dit dus makkelijk op te lossen door ze weer omhoog te zetten.
Aan de rechterkant ging dat heel goed, en ging de auto bij 1 cm. van de moer ongeveer 2,5 cm. omhoog.
Dit had ik ook reeds gelezen ergens op internet.
Aan de linkerkant ging het echter veel moeizamer.
Om de auto op de gelijke hoogte te krijgen als rechts heb ik die moer wel 5 cm. omhoog moeten schroeven.
De bouten staan onder de auto nu dus totaal niet op dezelfde hoogte.
Zie hier ook de foto's van de bouten:
De lange bout links.

De korte bout rechts.

Wie kan me vertellen of dit normaal is of niet?
Ik kan me voorstellen dat de auto ivm het interieur, watertanks, bestuurder, etc aan de linkerkant altijd veel zwaarder is.
Kan het daar aan liggen?
Vervolgens ben ik meteen ook even naar de achterkant gaan kijken.
Nogsteeds vind ik de auto daar erg hoog.


Als ik onder de bus ga kijken tref ik echter toch gewoon de gele veren aan.
Althans, ik heb ergens gelezen dat dit de originele veren zouden moeten zijn. (gele)

Wie weet of deze rijhoogte origineel is of niet?
Of is er mischien met die rubbers onder de veren geknoeid?
Dit kan ik helaas niet zien zonder alles los te halen.....
Bedankt allen!