Vandaag niet zo veel kunnen doen : de lak is nog niet helemaal droog . Het is normaal dat met deze buitentemperaturen de lak wat minder snel uithard .
Gisteren , tijdens het spuiten , tussen de lagen door , ging het drogen vlot genoeg (met de verwarmers erbij) , maar echt uitharden duurt toch wat langer .
Ik wou vandaag de onderzijde in de anti-roest zetten (tectyl) , maar omdat ik nu de onderzijde nog niet schoon kan blazen (wil geen vervuiling van de nog niet uitgeharde lak) moet ik met de onderzijde nog even wachten tot later deze week.
Eens de lak voldoende is uitgehard , kunnen we ook beginnen aan de volgende stap/behandeling van de laklaag

Hopelijk is dat tegen eind van de week klaar.
Ik heb wel nog alle afplaktape verwijderd , de deurklinken gemonteerd , de koplampen en achterlichten terug gemonteerd , achterruitenwissers gemonteerd .
En ook nog even de motor geinspecteerd , Ik had al opgemerkt dat de motor nog wel olie lekte , en had vorige week de motor al ontvet . Nu even nagelopen van waar de olielekkage vandaan kwam , en ook gevonden : de vacuumpomp is de oorzaak... daar hangen de oliedruppels zo aan . (en ook een beetje via de kleppendekseldichting)