Heeft iemand een idee hoe ik de antenne kan vervangen.

En toch moet het lukken via de motorruimte......zit er geen bekleding in de weg?viswel schreef:Van mijn camper VW T4 '91 is de antenne afgebroken, dacht ik ga hem vervangen, maar het voorstuk zit gepuntlast en wielkast is een afgesloten geheel.
Zal morgen nog eens goed kijken, heb vooral in de wielkast en onder het dashbord aan het zoeken geweest.Harry 341 schreef:En toch moet het lukken via de motorruimte......zit er geen bekleding in de weg?viswel schreef:Van mijn camper VW T4 '91 is de antenne afgebroken, dacht ik ga hem vervangen, maar het voorstuk zit gepuntlast en wielkast is een afgesloten geheel.
Goeie tip, misschien door de kou een beetje te snel met zoeken gestopt.Herman744 schreef:Hoi,
ik heb in het resterende deel een antenne van een oud draagbaar toestelletje gestoken. Maar kijk ook even hier:
http://www.t4-wiki.de/wiki/Stabantenne" onclick="window.open(this.href);return false;
Herman744
viswel schreef:Zal morgen nog eens goed kijken, heb vooral in de wielkast en onder het dashbord aan het zoeken geweest.Harry 341 schreef:En toch moet het lukken via de motorruimte......zit er geen bekleding in de weg?viswel schreef:Van mijn camper VW T4 '91 is de antenne afgebroken, dacht ik ga hem vervangen, maar het voorstuk zit gepuntlast en wielkast is een afgesloten geheel.
Bij mij zat de antenne op voorkant, waarschijnlijk gaat hij bij jou via de zijkant van het raam onder de afwerking.vw martijn schreef:Om even verder te gaan met dit draadje,
Ik heb geen ontvangst met me radio, dus radio eruit zit er geen antennekabel aan.
Ben al met een zaklampje aan het zoeken geweest waar de kabel zit, maar voor dat ik het dashboard moet gaan slopen, iemand enig idee waar die binnen komt ( t4 1999 ) van het dashboard ?
De antenne zit op het dak , weet niet of dat standaard is.
Bedankt alvast
Martijn