hij is reeds gesoldeerd in het paneel omdat hij ervoor amper werkte. Thermostaat die blijft openstaan ?
iemand een idee ? groetjes Nick

ik heb hem al een keertje gesoldeerd in de teller want toen deed het metertje van de brandstof het nietpassie71 schreef:Hoi,
Dat heb ik ook momenteel. Dit kan zowel de censor zijn als een probleem in je teller unit. Wordt de kachel wel goed warm?
Heb precies hetzelfde probleem met mijn t4 '96 2.4 diesel. De kachel wordt echt loeiheet en bij warm weer blijft ie ook omlaag. Zal binnenkort ook mijn printplaat eruit halen en kijken of er solderingen los zitten. Anders nieuwe thermostaat proberen er in te zetten.passie71 schreef:Hoi,
Dat heb ik ook momenteel. Dit kan zowel de censor zijn als een probleem in je teller unit. Wordt de kachel wel goed warm?
Het is een 1.9d (1x) de thermoschakelaar afkoppelen ? als hij koud is staan ze gewoon dichtjan2009 schreef:Zou iets met het lamellen probleem kunnen zijn.
viewtopic.php?f=2&t=44335" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe sneller je rijdt des te meer rijwind en afkoeling .
TIP : het is altijd wel handig om te vermelden wat voor type bus dat je rijdt.
Of zet het in je onderschrift.
Vandaag volgens de handleiding van Sjoerd de Vries (staat bij onderhoud t4 > electronica > spanningsregelaar) mijn spanningsregelaar opnieuw gesoldeerd. Op het eerste oog leek er niks mis met de solderingen, maar naar heel goed kijken een de spanningsregelaar een beetje heen en weer duwen zag ik kleine haarscheurtjes in de solderingen. Dit weer opnieuw vast gesoldeerd en nu doen mijn meters het weer prima!Skywalker schreef:Heb precies hetzelfde probleem met mijn t4 '96 2.4 diesel. De kachel wordt echt loeiheet en bij warm weer blijft ie ook omlaag. Zal binnenkort ook mijn printplaat eruit halen en kijken of er solderingen los zitten. Anders nieuwe thermostaat proberen er in te zetten.passie71 schreef:Hoi,
Ben benieuwd hoe jij/jullie het oplossen!
Succes