Korte tijd geleden kon ik in de kringwinkel voor enkele euro's een set gele mistlampen op de kop tikken.

Ik wou al langere tijd extra lampen (verlichting) vooraan op de

Het zijn niet exact dezelfde zoals op onderstaande afbeelding maar lijken er heel erg goed op.
De grote vraag, waar kan ik deze het best bevestigen? En hoe doe ik dat?
De elektrische bekabeling ligt er al. (aangesloten op het circuit van de mistlamp achteraan) (het gaat uiteindelijk (voorlopig nog) maar om mistlampen met lampjes van 25Watt in))
Maar voor het plaatsen zaten mijn vader en ik met de handen in het haar.

Op de bumper monteren? (Hoe?) Of op de grill? (leek ons niet mogelijk om dit sterk te maken en een grotere kans op beschadeging. Boren op het carroseriestuk tussen bovenste en onderste grill lijkt ons ook GEEN goed idee (gaten in plaatwerk = kans op roest groter)
Het meest voor de hand liggende zou zijn om de lampen te plaatsen in de twee 'gaten' die daarvoor voorzien zijn (eigenlijk voorzien voor de mistlampen zelf) T in de bumper. (t4, korte neus, bumper in gewoon zwart, dus NIET meegespoten in kleur v d auto)
Met een alternatief van zelf plaatjes plooien en een constructie bouwen achterin de bumper om de vierkante lampen te kunnen bevestigen zou het wel lukken om de lampen daar te plaatsen EN onder de juiste hoek. (want daar buigt de bumper al lichtjes naar de zijkanten en dan zouden de lampen meer langsheen de wagen dan voor de wagen schijnen.)
Ik herhaal nog even mijn vraag voor de duidelijkheid,...heeft iemand tips over hoe ik deze lampen extern kan monteren?
Of hoe ik die proper kan verwerken IN de bumper?
Alvast bedankt!