Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Electrische ruitbediening
-
Electrische ruitbediening
Beste WJW-ers,
Nadat ik gisteren aan het rommelen ben geweest om een oude luchthoorn te verwijderen incl. de bedrading doet mijn electrische ruitbediening het niet meer. In het instructieboekje vind ik alleen dat deze met automatische zekering is uitgevoerd, maar waar zit deze. Of heb iemand een andere oplossing.
Alvast bedankt.
mvg,
Ron 915
Nadat ik gisteren aan het rommelen ben geweest om een oude luchthoorn te verwijderen incl. de bedrading doet mijn electrische ruitbediening het niet meer. In het instructieboekje vind ik alleen dat deze met automatische zekering is uitgevoerd, maar waar zit deze. Of heb iemand een andere oplossing.
Alvast bedankt.
mvg,
Ron 915
-
Ron,als de auto ná '96 is moet je verstevigingsplaat die voor de relais en zekeringen zit even weghalen.Dan moet er nog aparte zekeringen boven zitten.Hier zitten ook (evt.) de relais voor automaat en airco.
Zeker als de bediening origineel is.De zekeringen voor spiegelbediening en verwarming zitten ook weer apart...(zijn er zelfs twee)maar wel in de gewone kast.
grtz.Harry
Zeker als de bediening origineel is.De zekeringen voor spiegelbediening en verwarming zitten ook weer apart...(zijn er zelfs twee)maar wel in de gewone kast.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
-
Surf eens naar:
http://freenet-homepage.de/t4-knowledge ... d_x-33.pdf
voor het schema.
En kijk dan ook op:
T4 tips en trucs
Elektrisch
elektrische ramen
Succes
G. Haga
http://freenet-homepage.de/t4-knowledge ... d_x-33.pdf
voor het schema.
En kijk dan ook op:
T4 tips en trucs
Elektrisch
elektrische ramen
Succes
G. Haga
-
Ik word gek!!!!
Afgelopen weekend eens tijd vrijgemaakt om het e.e.a. achter de zekeringen unit te bekijken. Ik dacht voordat ik begin maar eens testen of ie het nu wel doet, en verdomd alles werkt weer, ik word gek!!, zuilke storing haat ik, want het kan ook maar weer zijn dat het weer niet werkt, doe je je raam open en einde rit natuurlijk niet meer dicht willen. ik zie het al voor me. maarja wat kan het geweest zijn?
mvg,
Ron 915
mvg,
Ron 915
- Roger B. (11)61
-
- Multivan Generation
- Contacteer:
-