ik heb goede ervaring met Paul in Heist op den Berg.
Vraag maar via Pascal

Je hebt mailarmin schreef:Pascaaaal!!
Er zat inderdaad een klein filtertje op . Toen ik de olie had vervangen , en er een grote filter opgezet was het tikken van de motor ook over . Dus ja , gezond voor de motor is het niet , zo'n kleine filter . De grote Transporter filter zit er wel op met een reden denk ik dan .armin schreef:Hoi Multivan
Is dat een garagist?
Bij het laatste onderhoud van mijn vorige t4, volgens Pascal, zat er een oliefilter onder van een golf?
Ik weet nu niet of dat schadelijk is voor de motor, maar dat doet men toch niet!
Groetjes
Armin
Idem!Multivan Generation schreef:@ Armin,
ik heb goede ervaring met Paul in Heist op den Berg.
Vraag maar via Pascal
Armin , is er op de stekker (dus diegene die vastzit naast de trekhaak) een automatische uitschakeling voorzien van het (T4)mistlicht als je de aanhangwagenstekker insteekt , of niet ?armin schreef:Hoi
De kabelset voor de trekhaak zit voorlopig aangesloten, alles werkt.... uitgenomen het mistlicht.![]()
De kabeltjes, zitten volgens het schema op hun plaats, de mistlamp op de auto werkt en de lamp op de aanhangwagen is oke.
Waar zit de fout, moet er nog een kabeltje naar het linkerachterlicht? Want op het rechterachterlicht zit geen mistlamp.
En waar moet het dan aangesloten worden op het stopcontakt of is er nog iets andrs.... help,
Groetjes
Armin
Inderdaad , die onderbreekt dan de stroom naar je T4 mistlicht als de aanhangwagenstekker ingeplugd zit.armin schreef:Pascal & Multivan
zoals je ziet is het een zevenpolige set, is het die koperen lamel bovenaan die de stroom zou onderbreken?
groetjes
Armin