Heb een 2.4 transporter uit 1996, sinds een paar weken is er iets raars aan de hand. Als ik rijd (maakt niet uit hoe lang) dan gaat in een keer de brandstofmeter naar nul (alsof deze uitvalt) en vervolgens gaat het temperatuurmetertje een paar keer knipperen. Vervolgens de de brandstofmeter het weer en lijkt er niets aan de hand. Heb de koelvloeistof gecheckt, maar zit nog voldoende in. Weet iemand hier raad mee?
Zou fijn zijn om te checken of het niets ernstigs is.
gr,
Elmo
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
temperaruutlampje knippert // Brandstof?
-
Re: temperaruutlampje knippert // Brandstof?
Zoek op
eens op spanningsregelaar ...
Tevens:
http://www.t4-wiki.de/wiki/Spannungsregler_J6" onclick="window.open(this.href);return false;
Odorf

Tevens:
http://www.t4-wiki.de/wiki/Spannungsregler_J6" onclick="window.open(this.href);return false;
Odorf
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
Hoi,
Wat Odorf zegt kan kloppen, maar het kan ook zijn dat er solderingen van de grote stekker op de achterzijde van je tellerunit zijn losgetrild.
Herman744
Wat Odorf zegt kan kloppen, maar het kan ook zijn dat er solderingen van de grote stekker op de achterzijde van je tellerunit zijn losgetrild.
Herman744
-
OKe heren,
dank voor jullie advies, ziet eruit als een aardig onderneming, mij gaat het er vooral om dat het niets ernstigs is met de moter/koelsysteem, maar mij namelijk niet heel veel uit dat dit zo nu en dan gebeurt. Maar zal er eens naar kijken,
dank,
Elmo
dank voor jullie advies, ziet eruit als een aardig onderneming, mij gaat het er vooral om dat het niets ernstigs is met de moter/koelsysteem, maar mij namelijk niet heel veel uit dat dit zo nu en dan gebeurt. Maar zal er eens naar kijken,
dank,
Elmo