Mijn busje is een oude 91er Westfalia camper die echt gebruikt is, dat wl zeggen hij is niet in nieuwstaat meer.
De vorige eigenaar heeft de auto gerold om hem weer op te frissen maar heeft de probleem plekken niet kunnen aanpakken.
Dus heb ik nu besloten om er gewoon een soort 'Fun ' project van te maken.
Doordat ik op de A7 een klapband heb gehad ben ik nu wel een beetje klaar met lage 18 inch banden, ik had niet goed gekeken naar de 2de hands voorbanden met een load index van 92 en slechte wangen. met 110 km p/u schrik je behoorlijk hoor.

ik heb nu 4 nieuwe banden met sterke wangen en een hogere load index maar die stoepranden blijven maar in de weg liggen(ha leuke woordspeling) en de verkeersdrempels lijken ook steeds hoger te worden.
Dus de verlaging gaat er ook weer af.
Zoals de titel al verraad, we gaan van verlaagd naar verhoogd, dus ook met 15 inch wielen met off road banden.
En de bus ga ik wederom rollen maar dan in een soort matte camo kleur en zwarte accenten (fietsrek, spiegels en bumpers)
nou, eerst maar eens een plaatje van de toestand nu.

ik heb een maand of wat geleden als eens beter plaatwerk gekocht , alleen dat liep ook al gesmeerd, toen ik de deuren aan het wisselen was viel alles wat ik klaar had staan in de werkplaats om doordat 1 deur weggleed, gevolg overal kleine deukjes in, lekker slimme aktie maar in ieder geval geen roest meer.

ik vind het wel een stoere bus om te zien hoor en door die zwarte delen weet iedereen dat wij het zijn,

nog 1 foto met mijn andere project, die helaas even moet wachten.

en dan toch een foto van de stijl die ik zoek.

Nou, nu moet ik wel beginnen

ik heb gister een linker voorscherm en een wiel rand besteld om maar te beginnen met het slechtste deel.
tis natuurlijk zo'n gelast scherm dus wel wat lastig maar het moet zelf te doen zijn.
In de wielrand zit een behoorlijke deuk dus die slijp ik er ook meteen uit.