Ik wil dat ook hoor!!

Daar was ik al bang voor... ik heb nog getwijfeld of ik het zou vermelden in dit topicHarry 341 schreef:![]()
Ik wil dat ook hoor!!![]()
![]()
Je luifel loopt nu door tot voorbij de bijrijdersdeur. Is het bij een geopend luifel nu geen probleem om de deur te openen? Of zet je het luifel hoog genoeg? Wel lekker, meer beschutte ruimteMultivan Generation schreef:Gisteren een nieuwe luifel opgehaald; het is een Fiamma F35 pro in 270 cm versie geworden.
Dit keer zelf opgehaald, want de vorige was door de vervoerder zo verminkt,
dat het een banaanvorm was geworden![]()
![]()
:alarm Advies van de verkoper: het beste is zelf de luifel ophalen, ongeveer 60% van de luifels die verstuurd worden, gebeurd/is iets mee :alarm
![]()
Multivan Generation schreef:Er was reeds een camera in bestelling maar dat had in dit geval niet uitgemaakt,
en wat heb ik aan een Aldi-ding als ik heel andere plannen heb?
![]()
Het was de bedoeling om meer droge ruimte onder de luifel te hebben,Oviivo schreef:Je luifel loopt nu door tot voorbij de bijrijdersdeur. Is het bij een geopend luifel nu geen probleem om de deur te openen? Of zet je het luifel hoog genoeg? Wel lekker, meer beschutte ruimte
Bij een muur wel ja, bij een bordje op een vuilstort wat aangeeft waar wat in moet, dus eerst het bordjejan2009 schreef:Blijft jammer maar scherven brengen geluk zeggen ze.![]()
Maar meestal raak je toch eerst met je bumper de muur?
We hebben nu de voorbereidingen getroffen,schnarf schreef: dat vind ik echt mooi peter, daar wil ik wel meer van zien.
Ik weet even niet hoe diep die beugel in het dashboard zit, maar Parrot heeft een dubbeldin die half diep is.