Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Zonwering zijramen
Zonwering zijramen
Goedendag,
Ik zoek zonwering voor de zijraamen en schuifdeur van een T5GP. Het glas is al wel getint maar biedt naar mijn idee nog niet voldoende om onze zoon in de Maxi-cosi uit de zon te houden.
Heb vandaag gezocht op internet maar kan nog niet iets geschikt vinden voor een T5. Iemand een idee?
Groeten, Jeroen.
Ik zoek zonwering voor de zijraamen en schuifdeur van een T5GP. Het glas is al wel getint maar biedt naar mijn idee nog niet voldoende om onze zoon in de Maxi-cosi uit de zon te houden.
Heb vandaag gezocht op internet maar kan nog niet iets geschikt vinden voor een T5. Iemand een idee?
Groeten, Jeroen.
Re: Zonwering zijramen
http://www.bol.com/nl/p/woezel-pip-zonn ... 005286511/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
-
Misschien ken je ze nog wel.
die zwarte rolgordijnen die je achter in de auto kon maken.
Ik had deze ook in de personen auto, werkt goed.
Of je deze nu in een personen auto monteert of in de bus dat maakt niet uit.
Ze zijn best breed (zoals de binnen zijde van een auto) en best lang (uitrollen) dus kunnen ze zeker langs het raam.
Heb ze kunnen vinden, is maar een voorbeeld;
http://www.halfords.nl/product/107785-r ... 10-cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
die zwarte rolgordijnen die je achter in de auto kon maken.
Ik had deze ook in de personen auto, werkt goed.
Of je deze nu in een personen auto monteert of in de bus dat maakt niet uit.
Ze zijn best breed (zoals de binnen zijde van een auto) en best lang (uitrollen) dus kunnen ze zeker langs het raam.
Heb ze kunnen vinden, is maar een voorbeeld;
http://www.halfords.nl/product/107785-r ... 10-cm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Multivan Generation
- Contacteer:
Bij multivan panelen, zouden ze in de zijpanelen kunnen zitten.
Wellicht een idee?
Wellicht een idee?
-
Ik heb een Multivan (Highline uitvoering)en daar zitten ze (volgens mij) standaard in.
Je zou ze dus via de dealer moeten kunnen bestellen.
Gr. Bernhard
Je zou ze dus via de dealer moeten kunnen bestellen.
Gr. Bernhard
-
Hoe ziet dat er eigenlijk uit?Multivan Generation schreef:Bij multivan panelen, zouden ze in de zijpanelen kunnen zitten.
Wellicht een idee?
kan je dat ook als upgrade in een transporter bouwen?
- Multivan Generation
- Contacteer:
ja, dat is mogelijk
en voor plaatjes zie google
en voor plaatjes zie google

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Heb nu van Carpoint de zogenaamde zongordijn voor achterruit (50x100cm) (Foldable sunshade for rear window).
Werkt met zuignappen en past perfect!
Werkt met zuignappen en past perfect!
Ben er ook eens mee bezig geweest. Punt is wel dat wanneer je de Multivan panelen monteert dat je dubbelcabine niet meer gaat passen was mijn conclusie. Het een en ander wordt - met name bij de C-stijlen - veel 'dikker' door de Multivan bekleding waardoor je ruimte te kort komt en het tussenschot niet meer past.
Ik heb rondom de auto laten tinten met folie donkerste tint en werkt top, kleine kan gewoon naar buiten kijken en van buitenaf zie je de kleine niet zitten, geeft veel privacy en vindt het mooi om te zien ;-)
Tja.. Ieder z'n smaak. De af fabriek privacy-glass (dat donkergroene) vind ik nog wel chique. Het donkerbruin/zwart/paarsige later gecoate/geplakte spul nogal Maffia-look..
Krijg een beetje boerka gevoel bij die verduisterde auto's...
Krijg een beetje boerka gevoel bij die verduisterde auto's...

klinkt bekend, ook ik vond de getinte ramen net te doorzichtig voor de kinderen.
Wij hebben ook gekozen voor de makkelijke manier, past prima en kinderen zitten goed uit de zon:
http://www.autostyle.nl/slagerbreda/opv ... rruit.html" onclick="window.open(this.href);return false; te koop bij iedere autostyle dealer voor 3,99 euro per raam (of Halfords voor 8 euro per raam)
Wij hebben ook gekozen voor de makkelijke manier, past prima en kinderen zitten goed uit de zon:
http://www.autostyle.nl/slagerbreda/opv ... rruit.html" onclick="window.open(this.href);return false; te koop bij iedere autostyle dealer voor 3,99 euro per raam (of Halfords voor 8 euro per raam)
- vwcampersite
- Contacteer:
Wellicht al niet meer nodig maar ik heb nog twee nieuwe rolo's (die in de highline uitvoering zitten) voor de achterste twee ruiten liggen. Wellicht andere geïnteresseerden ?
-
Op zich.....
Maar achterste ramen bedoel je dan de schuifdeur gedeelte of daar achter.
Indien helemaal achter dan heb ik er zowiezo niets aan.
Maar hoe ziet dat er uit???
Als er van alles verbouwd moet worden of als er ook een paneel bij moet....
Of zijn het rol gordijnen zoals hier boven be schreven.
Maar achterste ramen bedoel je dan de schuifdeur gedeelte of daar achter.
Indien helemaal achter dan heb ik er zowiezo niets aan.
Maar hoe ziet dat er uit???
Als er van alles verbouwd moet worden of als er ook een paneel bij moet....
Of zijn het rol gordijnen zoals hier boven be schreven.
Ben ook op zoek naar goeie zonwering voor mijn Dubbele cabine ik was bij de dealer en daar koster het minimaal €600,- per kant omdat er hele nieuwe panelen in moesten....dus ben ik een beetje op zoek naar wat goedkopere alternatieven suggesties welkom
bram

bram

T5 GP 2011 deepblackpareleffect metallic