Behoorlijk werk geweest. Helaas was ontbrak de adapter voor de buizen en later bleek ook een kachelbuis niet de juiste te zijn.
De adapter hebben we gelijk gehaald, maar kwamen pas later erachter dat de buis niet pasten. Die is er ook later in gegaan, was gelukkig niet zo groot karwei.

Daarna laten vullen, maar helaas deed de airco het niet naar behoren. Toen voor me vakantie nog gauw langs Oskar gereden, maar zo even snel niet kunnen vinden. Wel merkte Oskar op dat het behoorlijk heet was onder de motorkap. 2 weken geleden weer naar Oskar geweest. Deze heeft alles na gelopen. En bleek een temperatuurvoeler stuk te zijn.

Hij is gisteren op de brug geweest en heb ik op advies van Peter gelijk de andere sensoren vervangen. Degene die onder de verstuiverleidingen zit is lastig om bij te komen. Duurde toch een half uurtje voordat die vervangen had. De andere 2 was nog geen 5 min werk. Airco werkt nu gelukkig wanneer ik het wil. Soms ging de airco spontaan aan zonder dat ik de knop had in gedrukt. Ik ben benieuwd of dit nu ook over is.
Ik had pas geleden een intercooler op de kop weten te tikken. Was type 2 en er zat de sensor bij. Ik heb de sensor omgewisseld en geplaatst. Ik had niet verwacht dat zo'n intercooler al zoveel verschil maakte. Hij trekt van de 80 nu in een keer door naar de 160. Van de week een keertje de caravan er achter hangen. Ik ben benieuwd of daar ook verschil in zit.
Oskar & Peter bedankt voor de hulp en advies