motorolie en alle filters 122 euro
egr klep en afdoppen zuiver maken van de lucht inlaat 35 euro
nieuwe schokdempers voor en achter 319
2 nieuwe rollagers van de acsesoir riem 95 ; riem 45=140
nieuwe knalpotten 2 stuks 83
4 nieuwe stoprubbers af vw 56 ophanging
houder standlicht 5 af vw
distributie met alle spanrollen en 2 riemen pakking olie pomp pakking carter waterpomp olie keerring oliepomp sleutel om de krukas te blokkeren sleutel om spanrol vast te zetten 391 eurokes
pomptiming moet noch gebeuren door vw want dit kan ik zelf niet,voor di ene keer dat dat moet gebeuren kan ik de meter niet aankopen en de motor word dan ook uitgelezen dus laten doen en ik blyf erby dit is een voorwaarde mag het niet goed ik ga gewoon op en ander zonder commentaar
remmen voor en achter kwamen vast te zitten 4 uur werk om het boeltje grondig op te kuisen handrem kabels door gesmeerd en opgehangen, kosten veel zweet remschyven en remblokken waren in goede staat remreiniger en masker 22
renoveren starter 26
2 nieuwe spooreindstangen 55 en uitlynen +camber samen 110euro
hier en daar kleine roest plekjes onderkant behandeld met roestwerend middel en 7 potten dinitrol van motip ingespoten met 5 kilo druk achterste bumper eraf gehaald en meebehandeld 72euro
afstelling lichten 10euro 2dehandse grilletje bovenkant 15
vliegwiel was gelukkig noch goed
tot daar ben ik gekomen,gloiejer en ejecteurs moeten noch gebeuren want dit is een duur grapje ik ga gewoon voor nieuwe maar ik moet er nu voor sparen en myn geld is op ,ik kom alleen in de garage voor de afstelling van de lichten pomptimming
uitlezen van de motor en uitlynen en voor de rest zien ze me daar niet.
de keuring 82
wegen 30
wegentaks 125 lichte vracht
verzekering 480
gelukkig kan ik het meeste zelf doen en heb byna alle gereedschap dus myn passie is myn hobby naar autos toe en in het byzonder voor vw t4

