Zoals gebruikelijk weer tot in de puntjes verzorgd. Bijzonder fraai!

Menig T4 (-bezitter) zal zo'n onderkomen wensen.

Geniet er van!
Mooie hangersMultivan Generation schreef:Dank je wel Harry,
alleen zijn het tepel piercing versieringen
Hoi Peter,Multivan Generation schreef:Ik krijs steeds meer het vermoeden,
dat er koelvloeistof verlies in de kop optreedt,
gecombineerd met druk opbouw in het koelvloeistof reservoir.
Van de week een melding dat het koelvloeistof niveau te laag was,
en dat klopte,
maar nadat de dop voorzichtig was ontlucht,
kwam het koelvloeistof niveau gewoon netjes op maximum.
Ik ga geen geld investeren in het systeem te laten afpersen,
ik bespaar dat geld liever om meteen bij een distributie riem wissel,
de kop te laten controleren en eventueel te laten voorzien van nieuwe onderdelen.
Blokkie heeft ten slotte al 350.000 + km ervaring..
Op de lijst staat dan te doen:
Kop laten controleren en laten opfrissen
Meteen even de cylinderwanden controleren (nieuwsgierig)
olie pomp pakking en keerringen
carter pakking vernieuwen
Olie peilstok van AXG ipv AJT/ACV
distributieriemen, omlooprollen etc.
Ventilatoren voorzijde beide vervangen.
Oliedruk sensoren preventief vervangen
Oliepeil en temp sensor preventief vervangen.
Ik hik alleen nog even tegen de km-stand, is nu 73.000 km geleden dat alles vervangen is.
Maar ja, als het erger gaat worden dan zal het moeten.
Ik had er eerst last van als er boven de 130 km/u gereden werd, dat er dan meer druk op het koelsysteem kwam te staan.
Nu is dat al bij 100 km/u.