ik snap je , maar het is wel aardig om er bij te zetten dat het 2e soort ook onderverdeeld kan worden , eigenlijk al van het eerste soort.
in mensen die jij beschrijft , als dagelijkse auto .
en mensen die dolgraag een camper willen , zoals ik en mijn vrouw .
en weinig km rijden dagelijks , mijn vrouw woont vlakbij werk, en ik heb een werkbussie van de werkgever .
2 auto's is niet te betalen , of iig zonde van het geld ,we zijn elk weekend oppad dus dan is een camper uber handig, en doorde weeks na het werk met de hondjes op pad .
maar op mp heb ik er genoeg gezien die hem dagelijks gebruiken en niet als camper , dat vind ik jammer .
je zou het meer als een recreatie voertuig moeten zien , je hoeft er niet altijd in te slapen .
als mijn vrouw een wedstrijdje rent , zit ik lekker bij de camper met zelf gezette koffie .
en dat soort mensen waar ik ook bij zit , die zijn er ook veel al dan niet met een echte westfalia of zelfbouw , dat laatste kun je ook nog onderverdelen in meerdere soorten .
en zo kun je nog ff doorgaan , dus mensen over 1 kam scheren is zeker in dit geval kortzichtig , dat bedoelde je niet zo , maar zo komt het over
geeft niks , vind ik zo heb ieder zijn of haar mening , het zwartepieten gezeur is hier een heel goed voorbeeld van , en niemand vraagt de kinderen om hun eigen mening

maar da's iets anders en heeft niks met vw te maken , dus graag niet ook hier over door zeuren was slechts een voorbeeld .
ik hoop dat je een keuze hebt gemaakt en dat je er een fijne bus aan hebt, ik vind het kleurtje iig wel leuk