Rob dus, uit regio Dordrecht.
Dagelijks druk met het handelen in onderdelen voor dieselmotoren. En dan geen 2,5ltr maar meer vanaf 9-12-38ltr en veeeel meer. Voornamelijk scheepvaart gerelateerd. Nu moet je niet denken dat ik veel verstand heb van motoren. Ik heb kennissen ipv kennis en dat werkt eigenlijk net zo goed

We waren vroeger thuis met en flink gezinnetje dus er is in mijn herinnering altijd een bus geweest (=bus vol...). Ik heb nog een T3 meegemaakt een T4 korte neus en een T4 wijsneus. En vanaf dag 1 dat ik mijn rijbewijs had, fan van zo'n hoge zit. Ik ben de jongste van het stel dus had de bus eigenlijk altijd voor mijzelf! Bijzondere is dat mijn vader altijd benzine reedt. Dat zie je niet veel, maar rijdt heerlijk!
Ik moet zeggen dat ik gewoon een soort zwak heb voor auto's. Classics vindt ik ook schitterend. 2 jaar geleden met eenT2 DOKA Ratlook bezig geweest met een Subaru motor... opslag verliefd, maar na een rondje rijden bleek dat het voor mijn 2m lengte niet zo'n ideale zit was. Daarbij voor dagelijks gebruik niet echt ideaal kon de verkoper bevestigen, daarom deed hij hem namelijk weg. Zakelijk kan ik af en toe best wat transportruimte gebruiken. Maar vindt maar is iets op benzine met deuren achterin (ivm heftruck).
Het heeft even geduurd, maar met de T2 DOKA in gedachten en toch een auto voor alledag is de zoektocht gestart naar een T4 DOKA. Uit ervaring kan ik zeggen dat met een beetje gewicht achterin, op een wat gladde weg, de tractie zoek kan raken. Dus moest het een syncro worden! Gewoon omdat het kan..

De APK van de DOKA viel wat tegen. Een heel lijstje werk met de bijbehorende lijst met benodigde onderdelen

De plannen zijn groots, maar tijd heb ik niet heel erg veel. Dus ik hoop in korte tijd met wat hulp even te vlammen! Ik zal een project te openen op het forum en proberen een beetje bij te houden.