Aankoop bij onze oosterburen was al gewoon leuk om mee te maken.
Auto stond in Dresden... echt om de hoek! Nu heb ik geen hekel aan sturen en ik zat voor mij werk al een paar uurtjes Duitsland in waar ik een nachtje bleef slapen. Dus rechtervoet op de vloer en op naar Duisburg ( @ Volvo V70 T6 ). Eindelijk de wijzer een keer maximaal in de hoek

Daar stond ie dan… een heel leven achter de rug.
Niet al te prachtig en heel wat butsen en deuken hier en daar, maar goed voldeed aan de technische wensen. Dus deal gemaakt en aanbetaald. Plan gemaakt om hem naar NL te halen. Besloten om hem op een autotrailer te laten komen. Invoer en het papierwerk heeft Car-go export geregeld. Er ging een paar weekjes overheen, maar toen was hij in NL. Ondertussen ook een wijsneus gevonden. De rest van de bus er ook maar bij gekocht, want ik wil graag een ombouw onder de bak. Zoiets dus:
Hier is een kunststof body-kit gebruikt. Ik heb er naar gezocht, maar niet kunnen vinden helaas. Dan wordt het maar knutselen. Zoals in het voorstel stukje gemeld ben ik een keer bij een T2 Doka ratlook wezen kijken. Helaas werd dat niks, maar ik was wel verkocht!!