De foto's spreken voor zich.
Het is de bedoeling dat hier 2 personen op mogen plaatsnemen als rijplaats.
Graag ervaringen betreffende RDW
Groeten Wim

Hoi Janmatje86 schreef:neen, staan nl niet op orginele bevestigings punten(tis een bedrijfswagen)
was je bus een dc , dan mag je hem op de 2 de rij wel plaatsen
en tussen de letters door lezen
(rdw bankje op de 2 de rij, goedkeuring 4 of -5 persoons indien er een bijrijdersbank voorin staat)
na keuring kan je er wel neer zetten
Jan bedankt voor deze tip.matje86 schreef:2 de rij achter de bijrijder of bestuurder,bankje voorzien van heupgordels, vast zetten met bolkopbouten, zie project the sandman (ff een upje gedaan dus hij staat boven aan in project)
Juist Peter dat weet ik.Multivan Generation schreef:Even een algemene reactie van mij:
als je wilt weten of dit kans van slagen heeft om goedgekeurd te worden door de RDW,
dan lijkt het me raadzaam om daar(RDW) even langs te rijden om te vragen wat zij er van vinden.
Zij moeten het tenslotte goedkeuren![]()
Of is dit een vreemde gedachte..?
Ze bijten daar niet en over het algemeen werken daar autofielen..
Wij kunnen hier een boel schrijven maar hebben GEEN beslissings bevoegdheid om tot het door jou gewenste papiertje te komen.![]()
Groeten Peter
S E B A S schreef:Hallo Wim,
Ik heb zelf op de originele plekken geboord voor de bank en bolkop gebruikt, wel de tweede rij. Probleem is dat de dc geen gordel bevestiging origineel heeft voor derde rij, zie ookbegin van chassis nr
Dus hoogstwaarschijnlijk chassis nummer beginnend met WV1LAYCA schreef:Begin van chassis nr geeft het bouwtype aan ? Meestal wel ja.
Mijn bus is verlengd en was een gesloten bedrijfswagen.
Groetjes Wim
GevondenEndebendebus schreef:viewtopic.php?f=12&t=37975
alhoewel mijn frame wel aan de originele bevestiging staat van de tweede rij...