Wij hebben een gechipte t4 met 280 000km met acv motor, zelf zijn we er al 110 000km gelukkig mee, eerst als DC nu als camper met multivan interieur.
Nu heb ik 2 puntjes,hij houd in en hij loopt duur. Het inhouden is alleen vanaf 2500 omw/min, het lijkt ook net of hij schokkend op touren komt. Het `geweld` wat los komt als ik het gas in trap is er niet meer, 5000km terug was dat nog veel meer aanwezig. Ook kon ik vroeger nog gemakkelijk 1 op 12-13 rijden (zelfs met zware voet) , nu houd het met 1 op 8-9 wel op en mag ik blij zijn als ik met 130kmh nog even snel een auto kan inhalen

Roetkat is er al tussenweg en de EGR is begin januari schoongemaakt, wanneer ik wat meer tijd heb wil ik het inlaatspruitstuk nog schoonmaken en de EGR afdoppen. Verder is begin januari de pomp ook nog op tijd gezet en een k&N luchtfilter gemonteerd.
Bus weegt 2130 KG nu door het ombouwen en staat op iets te grote winterbanden, maar ik geloof niet dat dat zoveel uitmaakt met het verbruik.
Kga aanstaande zaterdag nog naar een VW dealer om het stuurhuis te vervangen, als er suggesties zijn die ik dan even kan testen onder het sleutelen door hoor ik het graag