In mijn, uit Duitsland geïmporteerde, T5 California zit een extra kachel die bediend wordt door een EasyStart T. Nu vraag ik mij af waarom iemand nu een extra (stand)kachel er in heeft laten zetten. Er zit toch al een standkachel in? Zou die beter of efficienter zijn dan de standaard VW standkachel? Of misschien stiller?
Paul
Als je deze bediening erin heb zitten dan is het een standkachel en geen bijverwarming, voor een bijverwarming heb je geen bediening nodig. Ik zou zeggen start de kachel eens dan weet je het zeker. Maar het kan ook zijn dat de kachel verwijderd is en het bedieningsorgaan nog aanwezig is, of dat de kachel defect is.
VWMAC schreef: Als je deze bediening erin heb zitten dan is het een standkachel en geen bijverwarming, voor een bijverwarming heb je geen bediening nodig. s.
Ik dacht nochtans dat er ombouwsetjes waren om een motorverwarmer om te bouwen naar interieurverwarmer ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
VWMAC schreef: Als je deze bediening erin heb zitten dan is het een standkachel en geen bijverwarming, voor een bijverwarming heb je geen bediening nodig. s.
Ik dacht nochtans dat er ombouwsetjes waren om een motorverwarmer om te bouwen naar interieurverwarmer ...
Correct
VW T5 California Black Edition TDI> Individual Project topic als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar