Toch ben ik nog niet overtuigd van hetgeen en gezien ik de trotse eigenaar ben van de bandbus vind ik dat ik deze ook mag gebruiken om hier een ietwat meer comfortabele slaapplek van te maken.
Dan denk je, ruimte zat toch? Vooral in de verlengde T4 zoals ik hem heb en met mijn 1m72 lengte kan ik makkelijk achterin liggen (desnoods op een stretcher). Klopt, alleen ligt dat gedeelte dus helemaal vol met muziekinstrumenten waardoor ik er dus gewoon niet meer bij pas. Dus het alternatief is de bank achter ..

De bank is an sich breed genoeg voor mij, alleen is het wel een hoop gebobbel en niet comfortabel om op te slapen zonder te eindigen met rugpijn. Dus ik hoop dat hier mensen ideeën hebben om dat op te lossen.
Verder zal ik de ramen moeten voorzien van zonwering/gordijnen waar ik nog het minst zorgen om maak.
Het gaat mij niet om de kou (yay dekens) maar eens zoveel om licht en geluid. Oordopjes heb ik standaard in, maar een tent in de buurt met zatte schreeuwende mensen worden niet tegengehouden door die dopjes. Tuurlijk is de bus ook niet geluiddicht van binnen, maar altijd beter dan een tent-doek ;). Ook het 'om 7 uur wakker worden omdat de tent van binnen kookt omdat de zon erop staat' is ook mijn minst favoriete gedeelte.
Om het nog uitdagender te maken, het moet wel weer makkelijk op te ruimen zijn omdat anders 2 bandleden niet meer kunnen zitten

Ik hoor graag jullie ideeën om deze non-kampeerder op de goede weg te helpen.
Overigens, ik heb wel:
- Tent
- Stretcher
- Self-inflating matrasje
- Echte schapenwollen dekens
- Thermo slaapzak