Het viel mij vandaag ineens op dat de binnenkant van mijn koplampen zwart zijn.
Dit zal niet origineel zijn denk ik ?
Of kon je deze zo kopen ? Ik heb op google
Wat koplampen bekeken en ik vind chroom toch mooier denk ik.....

didrickydo schreef:Besteers.
Het viel mij vandaag ineens op dat de binnenkant van mijn koplampen zwart zijn.
Dit zal niet origineel zijn denk ik ?
Of kon je deze zo kopen ? Ik heb op google
Wat koplampen bekeken en ik vind chroom toch mooier denk ik.....
Oviivo schreef:Dat verschil dacht ik laatst ook hier op het forum gezien te hebben, maar ik twijfelde.
De mijne zijn chroom van binnen. Is af fabriek zo geleverd, maar ze komen ook van Projekt Zwo. Er staat alleen geen merknaam in de ring (bezel) om de Xenon lamp.
Was het niet van plan haha er staat een set op marktplaats http://link.marktplaats.nl/m898468345Kermisexploitant schreef:Mocht je ze willen verkopen ...pm me
Af fabriek wel en ook als je de kit bij ProjektZwo kocht.Multivan Generation schreef:Worden die koplampen ook geleverd met automatische hoogte regulering?
didrickydo schreef:De handmatige verstelling werkt ook gewoon ..
Ik vind het wel jammer dat mijn binnenkanten zwart gemaakt zijn... Ga toch is kijken met wat ze dit gedaan hebben en waarom.... Misschien krijgt ik het er nog netjes af.. Of ik verkoop mijn setje aan kermisexploitant en koop de set van marktplaats
heemskerk schreef:didrickydo schreef:De handmatige verstelling werkt ook gewoon ..
Ik vind het wel jammer dat mijn binnenkanten zwart gemaakt zijn... Ga toch is kijken met wat ze dit gedaan hebben en waarom.... Misschien krijgt ik het er nog netjes af.. Of ik verkoop mijn setje aan kermisexploitant en koop de set van marktplaats
Of ruilen tegen tien botsautomuntjes en een zak oliebollen haha!![]()
Ze (deze koplampen) zijn sowieso in de chromen- of zwarte uitvoering (aftermarked) te krijgen of bedoel je wat anders?didrickydo schreef:De handmatige verstelling werkt ook gewoon ..
Ik heb 'ze' vaker zo voorbij zien komen toen ik er ook naar aan het zoeken was voor mijn vorige bus, meen op E-bay.de Daarom dacht ik dat zo ook zo geleverd worden/werden?didrickydo schreef:Ik bedoel dit .. Zie afbeelding van mijn koplampen. de binnenkant van de koplampen is zwart gemaakt . En niet Chrome , zoals het hoort te zijn en hoe ze uit de doos komen . Af fabriek of af project ZWO.
heemskerk schreef:Ik heb 'ze' vaker zo voorbij zien komen toen ik er ook naar aan het zoeken was voor mijn vorige bus, meen op E-bay.de Daarom dacht ik dat zo ook zo geleverd worden/werden?didrickydo schreef:Ik bedoel dit .. Zie afbeelding van mijn koplampen. de binnenkant van de koplampen is zwart gemaakt . En niet Chrome , zoals het hoort te zijn en hoe ze uit de doos komen . Af fabriek of af project ZWO.