Goede morgen allemaal
ik ben vornemens een California camper t5 tekopen ,ik ben zeer gecharmeerd van 1 die ik heb gezien bij een garage bedrijf hier in noord holland het is een moie t5 camper van het 2005 met automaat 174 pk en elec pakket met 2honderd duizend km op de teller .
dit is een nederlandse wagen ,(nietingevoerd) en onderhouden bij campercentrum nederland dus met alle onderhoud boekjes
maar nu is de vraag welke voor motor?? zit er in deze bus van dit bouwjaar is dit zo,n motor waar ik me zorgen over moet gaan maken ??
en ik lees op dit forum dat het olie verbruik ook vaak erg hoog is van deze moren ?? Mijn t4 van 2003 gebruikt erg weinig olie
ook het brandstof verbruik van de t5 baart mij zorgen als ik dit forum lees (maar de t5 is wel een mooie rij auto
kan iemand mijn bezwaren weg nemen door iets meer te vertellen waar ik op zou moeten letten of liever maar in mijn t4 bliven rijden
ik hoor graag van jullie .vandaag ga ik weer kijken en praten over de prijs van de t5
mvg rinus
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
aankoop vw camper t5
-
- Contacteer:
Re: aankoop vw camper t5
laat hem heeeeel goed nakijken door een andere garage geef hier desnoods een paar centen aan uit(je koopt tenslotte geen pakje kauwgom)
het zijn prima en fijne auto's maar zeer gewild(dus relatief duur) en een reparatie kan best duur uitpakken
groeten
Frank
het zijn prima en fijne auto's maar zeer gewild(dus relatief duur) en een reparatie kan best duur uitpakken
groeten
Frank
Kijk ook goed naar de randen van het hefdak (onder de rubbers) en de dakspoiler;
viewtopic.php?t=46862
viewtopic.php?t=46862
VW T5 California Black Edition TDI > Individual Project topic
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
- Multivan Generation
- Contacteer:
Het is een automaat en die zou ik laten staan.
- Pascal-141
Om van een goede betrouwbare T4 naar een T5 te gaan , dat zou ik maar zo laten . De T4 zal het mechanisch nog langer volhouden dan die T5.
T5 + bwj 2005 + 2.5tdi + automaat = niet echt een betrouwbare / probleemloze combinatie ...
T5 + bwj 2005 + 2.5tdi + automaat = niet echt een betrouwbare / probleemloze combinatie ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
TS,
Regelmatig kom ik de stelling tegen dat deze automaat zonder reparaties zelden de ton haalt. Los daarvan, ik heb er wel eens in gereden en vind deze automaat geen genot.
Gelukkig bouwt VW nu de DSG bak in.
Regelmatig kom ik de stelling tegen dat deze automaat zonder reparaties zelden de ton haalt. Los daarvan, ik heb er wel eens in gereden en vind deze automaat geen genot.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen
Anno schreef:TS,
Dat Schakelt Goed!
+ in combinatie met 2.0 TDI redelijk zuinig.
Initiator van http://www.camperfixx.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Leverancier van slaapbanken en bouwpakketten campermeubelen