Beste weetjewellers, ik heb problemen met het elektrische bediening van het rechter voorraam. Ik heb deze nu twee keer laten nakijken door vw, kost mij m'n hemd, en werkt nog steeds niet.
Ik heb offerte gevraagd voor een nieuwe maar das niet te betalen. Wie heeft er tips? Is dit nog op een sloop te vinden of zijn er " adresjes" waar je dit kunt laten repareren of vervangen.
Hoor graag jullie tips ...alvast bedankt.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Elektrisch raam rechts storing
Re: Elektrisch raam rechts storing
Hoi hier Wimconcurrent schreef:Beste weetjewellers, ik heb problemen met het elektrische bediening van het rechter voorraam. Ik heb deze nu twee keer laten nakijken door vw, kost mij m'n hemd, en werkt nog steeds niet.
Ik heb offerte gevraagd voor een nieuwe maar das niet te betalen. Wie heeft er tips? Is dit nog op een sloop te vinden of zijn er " adresjes" waar je dit kunt laten repareren of vervangen.
Hoor graag jullie tips ...alvast bedankt.
Het meest voorkomende probleem is kabelbreuk in de overgang van deur naar chassis.
Kabels in flexibele slang geribbeld kun aan een van de 2 uiteinden los nemen en zoeken maar!!!
Zelf al een paar keer gerepareerd en bij mijn zwager in beide deuren!
De kunststof isolatie van de kabels wordt harder naarmate deze ouder wordt.
Vooral de dikste kabel isolatie breekt het eerst en daarna de koperen kern.
Mocht dit de oorzaak zijn is dit eenvoudig te repareren. ACCU LOS!!!!!!!

Rubberen slang wegdrukken, binnenpaneel deur weghalen zodat je de kabel heen en weer kunt bewegen.
Heb je een breuk????
Dan aanstrippen, krimkous op een van de 2 uiteinden schuiven solderen krimkous terugschuiven krimpen en klaar.
Hopen dat dit de oorzaak is sucses Wim

viewtopic.php?f=12&t=47265
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa
Tijdens deze zomer woon ik hopelijk vaak in de bus of Kip ergens in europa