Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Draaiconsole T4 1993
Draaiconsole T4 1993
Dag allemaal, we hebben het volgende probleempje; onze bijrijdersstoel/console wil niet draaien, hij lijkt doorgezakt waardoor het draaimechanisme blokkeert (zie foto's). Kan ik dit zelf verhelpen/repareren en zo ja hoe? Al vat bedankt voor jullie reacties! Mvg. Bert
Re: Draaiconsole T4 1993
Ja hij is inderdaad doorgezakt.
Ik denk dat je het beste even het geheel moet demonteren en kijken of je de boven kant weer omhoog kan krijgen, en waarom hij is doorgezakt
Je ziet duidelijk op de foto dat hij nu te diepstaat, maar hoe dat kan ?
Mvg Coen
Ik denk dat je het beste even het geheel moet demonteren en kijken of je de boven kant weer omhoog kan krijgen, en waarom hij is doorgezakt
Je ziet duidelijk op de foto dat hij nu te diepstaat, maar hoe dat kan ?
Mvg Coen
Dag Coen, bedankt voor je reactie, geen idee, heb de T 4 pas 2 weken. Open maken?
Misschien kunnen de mensen in dit topic je verder helpen?
viewtopic.php?f=2&t=36876&p=255591&hili ... le#p255585
viewtopic.php?f=2&t=36876&p=255591&hili ... le#p255585
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Contacteer:
Kun je geen pot krikje er onder steken en proberen wat op te krikken?
Heb ik geprobeerd, lukt ook, draait dan maar zodra je erop gaat zitten zakt ie weer in. is dat een inwendig euvel en te verhelpen en zoja hoe?
Demonteer die hele handel en kijk wat er gebeurt is !
Dan weet je wat ,anders ben je volgend jaar nog niet klaar, misschien is het een heel lullig dingetje of een afgebroken nok.
Als je hem niet demonteert kom je er niet achter .
Succes
Coen
Dan weet je wat ,anders ben je volgend jaar nog niet klaar, misschien is het een heel lullig dingetje of een afgebroken nok.
Als je hem niet demonteert kom je er niet achter .
Succes
Coen
als je console draait, indien hij het doet, zakt de stoel dan als hij in zijn achterste stand ong 5 cm? 

Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Dag allemaal, bedankt voor jullie reacties en suggesties. Het rpobleem lijkt op gelost, alles uit elkaar gehaald, het onderste deel van de "wokkel" zat niet vast en stond daarom op de laagste stand, alles lijkt nu weer prima te werken. Was wel een hele klus, heb krik gebruikt om de boel uit elkaar te "duwen" . 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Mooi zo