Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
heldere koplampen
- jurgendocx
heldere koplampen
ik ben op zoek naar heldere koplampen voor een wijs neus maar zonder die angel eyes erin.bestaat dat .
groetjes uit belgië
groetjes uit belgië
-
- jurgendocx
- Roger B. (11)61
die met " angel eyes" hebben toch dubbele koplampen (grootlicht apart van Dimlicht zodat het ook gelijktijdig kan branden?)
persoonlijk vind ik de dubbele versie mooier dan de lampen in de hierboven gegeven link.
(oa. Multivan Generation hier op het forum heeft deze dubbele in zijn T4 zitten (zie foto onder zijn naam))
zet een apart schakelaartje tussen je stadslicht aan de voorkant en rijdt normaal zonder stadsverlichting, indien nodig voor keuring oid kun je het schakelaartje omzetten......zie je niks van dat angeleyes.....
persoonlijk vind ik de dubbele versie mooier dan de lampen in de hierboven gegeven link.
(oa. Multivan Generation hier op het forum heeft deze dubbele in zijn T4 zitten (zie foto onder zijn naam))
zet een apart schakelaartje tussen je stadslicht aan de voorkant en rijdt normaal zonder stadsverlichting, indien nodig voor keuring oid kun je het schakelaartje omzetten......zie je niks van dat angeleyes.....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
- theo#94 T4
- m.c van den berg
- Roger B. (11)61