Kneuzenbusje schreef:Wij zjn gek op zwart. Het is altijd stijlvol. Of je nou een klein autootje, een middenklasser of een bus hebt. Het wordt onze derde zwarte op rij. Je raakt er niet op uitgekeken. Zwart met chroom accenten...
Ik kwijl nog net niet bij je foto :-). Kijk voor technisch gedoe moet je bij mijn man zijn, voor het design en uitstraling bij mij
Zwart met chroom is inderdaad vet
VW T5 California Black Edition TDI> Individual Project topic als ebay het niet heeft, vergeet het dan maar
Die 5 cylinders in de T5
die zou ik zowieso nooit kopen naar wat ik hier allemaal lees over die motoren
dat lees ik op het T4 forum niet over de 5 cylinder (ACV)
Als ik ooit mijn T4 zou moeten vervangen (aanrijding of zo??)
dan vindt ik die 1.9 TDI in de T5 te licht
voor particulier moet die minimaal 5 jaar zijn ivm bpm
dus dan blijft over de 140 pk 2.0 TDI vanaf 2009 als enig alternatief als het VW moet zijn
want die heeft ook een 6 bak (een 5 bak wil ik niet meer)
De huidige ACV kan ook gemakkelijk op de autoweg 140 km/h rijden met 600 rpm minder vermogen meer dan zat,..
En anders ben ik al snel bij mercedes, al vindt ik dat geen mooie bus
maar daar is keuze zat in motoren van boven de 110 pk MET een 6 bak
Kneuzenbusje schreef:Wij zjn gek op zwart. Het is altijd stijlvol. Of je nou een klein autootje, een middenklasser of een bus hebt. Het wordt onze derde zwarte op rij. Je raakt er niet op uitgekeken. Zwart met chroom accenten...
Ik kwijl nog net niet bij je foto :-). Kijk voor technisch gedoe moet je bij mijn man zijn, voor het design en uitstraling bij mij
Zwart met chroom is inderdaad vet
Ik zou dan eerst eens ontvetter gebruiken of de bus eens een wasbeurt geven.
harry t5 191 schreef:Slechter dan een t4?
Welnee. Ik heb beide gehad. 2xt4 en nu t5.
De t5 heb ik nu 8.5 jaar en probleemloos!
Dat kon ik van de t4 toch echt niet zeggen.
Die T4's, betrof dat toevallig 102 pk's met automaat?
Om het even wat duidelijker te maken...
Wat mij opvalt is dat er design veranderingen hadden plaatsgevonden, en die zijn/waren niet altijd een verbetering,
bijvoorbeeld uitlaat spruitstukken, die de geest geven,
aandrijf assen, interkoeler slangen, EGR koelers, Roetfilters, pompverstuivers die uitslaan.
Veelal zijn het ook kosten die niet echt laag zijn.
Ik denk dat je een geluk hebt dat je nu een 1,9 TDI hebt,
die toch als zeer betrouwbaar te boek staan.
Ikzelf ben benieuwd hoe de 2.0 TDI met 140 pk zich zal ontwikkelen op de lange duur..
ook maar ff hier inhaken aangezien je precies de vraag stelt die ik me dus ook stel , verschil 1.9 tdi tov 2.0 tdi gezien kwaliteit..