Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Nieuw lid Captain Krimson (Geert Meuffels)
-
Nieuw lid Captain Krimson (Geert Meuffels)
Ik ben Geert Meuffels (aka Captain Krimson). Rij al jaren eend, heb er nu een T4 met meubelbak uit 1994 bij. Ik ben muzikant en gebruik de bus voornamelijk voor mijn werk.
-
-
-
Re: Nieuw lid Captain Krimson (Geert Meuffels)
Het is een T4 uit 1994, vijfcylinder diesel zonder turbo, iets meer dan twee ton gereden en in nette staat (wil ik graag zo houden ;-) ). Oorspronkelijk van een tapijthandel geweest, later van een meubelzaak. Ik moet zeggen dat hij erg prettig rijdt. Vandaag achteruitrijcamera geïnstalleerd.
Toen ik de bus net gekocht had en naar huis reed werd ik binnen een uur tijd door de politie aan de kant gezet. RDW erbij en de bus werd afgekeurd.... De achterlichten en kentekenplaat zaten te diep onder de bak. Ik snapte meteen wat het probleem was (ben ook vrachtwagenchauffeur geweest). Als je met een vrachtauto in de file achter deze bus stond zag je de remlichten niet. Omdat ik de bus net gekocht had gaven ze me de tijd het aan te passen. Ik heb een lichtbak (voor een aanhanger of sleep) scharnierend onder de bak gehangen. Daarmee zou het probleem moeten zijn opgelost. Op de foto zie je de auto vóór deze aanpassing.
Toen ik de bus net gekocht had en naar huis reed werd ik binnen een uur tijd door de politie aan de kant gezet. RDW erbij en de bus werd afgekeurd.... De achterlichten en kentekenplaat zaten te diep onder de bak. Ik snapte meteen wat het probleem was (ben ook vrachtwagenchauffeur geweest). Als je met een vrachtauto in de file achter deze bus stond zag je de remlichten niet. Omdat ik de bus net gekocht had gaven ze me de tijd het aan te passen. Ik heb een lichtbak (voor een aanhanger of sleep) scharnierend onder de bak gehangen. Daarmee zou het probleem moeten zijn opgelost. Op de foto zie je de auto vóór deze aanpassing.
Welkom, muzikant? kan alles zijn,
groetjes
groetjes
- Gemberdraak
Leuk! De kampeerweekendband breidt zich uit.....