Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

T4 California 2.4D grijs , vraagje over cabinebed

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Plaats reactie
HMMaat
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:58
Locatie: rotterdam

Re: T4 California 2.4D grijs metall.bijna vakantieklaar

Bericht door HMMaat »

Bus is weer apk,maandag ophalen. Bij abc, :yes

Volgende prio is extra 3punts gordel achter, heb wel dingen voorbij zien komen hier op het forum maar kom er niet helemaal uit of ik dit zelf kan doen, wat de kosten zijn en of ik die extra gordel moet laten keuren.

Tips en info? Shoot :jumpklap
HMMaat
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:58
Locatie: rotterdam

Re: T4 California 2.4D grijs metall.bijna vakantieklaar

Bericht door HMMaat »

zo , weer ff terug van weg geweest , bussie heeft een nieuwe voorruit nodig , wil gelijk links en rechts de sponning laten fixen en de wielkasten broccoli/vrij laten maken , iemand toevallig een goed adres in regio rotterdam met een goede prijskwaliteit verhouding?

extra 3 puntsgordel voor de maxicosi is niet meer nodig , heb een belted base van romer gekocht met bijpassende baby safe babystoel , werkt super icm 2 puntsgordel en geen aanpassingen aan de bus hoeven doen. prima te vinden via mp/
HMMaat
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:58
Locatie: rotterdam

Re: T4 California 2.4D grijs , nooit klaar..

Bericht door HMMaat »

help ,
zoek hier op het forum naar een topic over het zelf maken van een stretchertje boven de voorstoelen , er was hier iemand die een werkbeschrijving had gemaakt met zelfs onderdelen nrs..

zoek zelf ook nog wel verder maar als iemand een linkje heeft graag..

roest en ruit ga ik laten doen bij volksrepairs in berkel en Rodenrijs.
dit jaar dus met zijn 4/en naar zweden met de bus.. bak van de fietsendrager af want die is te klein en een bagagewagen erachter , saris grande campione waarschijnlijk.
bedje bouwen voor de baby dus en na de roest reparaties nog ff vakantieklaar laten maken bij abc te Schiedam.. misschien ook ff koelsysteem na laten kijken aangezien we weer naar zweden gaan en met een wagentje erachter..
HMMaat
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:58
Locatie: rotterdam

Re: T4 California 2.4D grijs , vraagje over cabinebed

Bericht door HMMaat »

morgen ophalen , transportbak achterop werd te klein met 2 kleine ( 3jr en 2mnd.) kindjes.
dan maar geen 120 over de duitse autobahn.. ben benieuwd , schijn je amper te voelen zo'n klein bakje , nog maar 1 x met aanhanger gereden , grote open bak ivm ophalen beplanting..
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: T4 California 2.4D grijs , vraagje over cabinebed

Bericht door matje86 »

ik rij met dit rond , dat voel je OOK nietAfbeelding
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
HMMaat
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 apr 2013, 12:58
Locatie: rotterdam

Re: T4 California 2.4D grijs , vraagje over cabinebed

Bericht door HMMaat »

hmmm , ik dacht eens even te kijken of ik mijn topic nog kon vinden..
zie ik dat de laatste post van Matje was... maar 2x meegemaakt maar was een mooie vent..

enfin..

binnenkort die campert maar uit de stalling halen.. word weer weer om er op uit te trekken!
Plaats reactie