Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Ik stel voor en mijn project
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Re: Ik stel voor en mijn project
Heb niks ontvangen, raar?
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-BearLock, Opti-Coat Pro
Vaag. Nogmaals verstuurd.Jeroen T5 204 schreef:Heb niks ontvangen, raar?
en een kort filmpje van de hoogte verstelling met lenzen. Zou niet weten of een direct filmpje kan in een bericht.
Heb dezelfde lenzen erin zitten. Bevalt erg goed.
Jouw lens aan de linkerkant zit er wel erg scheef in lijkt mij, op het filmpje.T5 2.5 AXD 2004 515.000km
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Heb jij ook Depo lampen Wouter? Zo te zien niet, ze zijn zwart van binnen.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-BearLock, Opti-Coat Pro
-BearLock, Opti-Coat Pro
Er zitten Depo's in Jeroen, de zwarte versie. Het dremelverhaal uitgelegd door Ramazan heb ik ook moeten doen. De lenzen hebben nog ruimte t.o.v. de koplampglazen, zij het niet veel. Moest ik het nog een keer doen, dan zou ik de projectors dieper in de bestaande reflector leggen.Jeroen T5 204 schreef:Heb jij ook Depo lampen Wouter? Zo te zien niet, ze zijn zwart van binnen.
T5 2.5 AXD 2004 515.000km
WouterW schreef:Heb dezelfde lenzen erin zitten. Bevalt erg goed.Jouw lens aan de linkerkant zit er wel erg scheef in lijkt mij, op het filmpje.
Bevalt mij ook erg goed. De auto staat niet recht voor de muur maar schuin misschien dat het daarme te maken kan hebben. De koplampen zijn afgesteld en zaten precies goed.
WouterW schreef:Er zitten Depo's in Jeroen, de zwarte versie. Het dremelverhaal uitgelegd door Ramazan heb ik ook moeten doen. De lenzen hebben nog ruimte t.o.v. de koplampglazen, zij het niet veel. Moest ik het nog een keer doen, dan zou ik de projectors dieper in de bestaande reflector leggen.Jeroen T5 204 schreef:Heb jij ook Depo lampen Wouter? Zo te zien niet, ze zijn zwart van binnen.
Inderdaad Depo's. Maar hoe wil je de projectors dieper in de reflector leggen? Ik weet niet of wij dezelfde lenzen hebben of dat het alleen de shrouds zijn die hetzelfde zijn. Tussen de reflector en lens zit bij mij een dun rubber ring zeg iets van 3 mm ofzo. Verder gaat niet.
-
Mooie werken
Heb je zelf de gaten gemaakt voor de lampjes of moet je echt de multivan bakken hebben?
Heb je misschien de bestelnr hiervan
Thx
Greetz
Heb je zelf de gaten gemaakt voor de lampjes of moet je echt de multivan bakken hebben?
Heb je misschien de bestelnr hiervan
Thx
Greetz
Je moet echt de multivan of highline bakken hebben. Als je de gaten zelf maakt dan steken de lampen half cm uit.
Ik zal het onderdeel nummer van de bakken die ik heb nakijken en posten.
Gr Ramazan
Ik zal het onderdeel nummer van de bakken die ik heb nakijken en posten.
Gr Ramazan
Goed bezig. Ik krijg mijn T5 woensdag en wil ook het eea eraan sleutelen. Aangezien ik ook in Zaandam woon kan ik misschien eens bij je kijken?
2,5 liter TDI BPC 208pk 2009. Groeten, Martin
Burp schreef:Goed bezig. Ik krijg mijn T5 woensdag en wil ook het eea eraan sleutelen. Aangezien ik ook in Zaandam woon kan ik misschien eens bij je kijken?
Geen probleem. Mijn bus rijdt voornamelijk in Amsterdam maar als je wilt kijken zorg ik ervoor dat hij bij mij voor de deur staat. Laat maar weten.
after market set elektrische ramen zitten er ook in. Werken prima en knopjes zijn rood verlicht.
Ik heb nog de multivan deurpanelen liggen. Misschien dat ik de onderkant daarvan ga gebruiken maar ben ik nog niet over uit. En meteen chromen deurhendels geplaatst.
Ik heb nog de multivan deurpanelen liggen. Misschien dat ik de onderkant daarvan ga gebruiken maar ben ik nog niet over uit. En meteen chromen deurhendels geplaatst.