Dat is niet goed niet.
Gelukkig had ik al wat kluservaring met de radiatoren, want ik had de fans al eens vervangen (in Ierland). Dus de 2x2 M6's bovenop losgehaald, radiator opgetild en naar voren gekanteld en toen druppelde het er uit.

Het lek zit dus (van voren gezien) rechtsonder. Het kantelmechanisme heb ik losgehaald door de borgpen door de schanieren te duwen. Nam aan dat dat zo bedoeld was, en toen kon ik de boel helemaal loshalen (de slangen nog niet natuurlijk).
Voordat ik koelvloeistof aftapte heb ik de bus op bokken gezet (wel even een blokje achter de achterwielen) en de onderplaat losgehaald. Toen onderin de motor de dikke koelleiding losgehaald en koelvloeistof uit laten lopen (+/- 10 liter) en in een emmer laten lopen terwijl ik een kopje thee dronk. Toen dat uitgedruppeld was, heb ik de rest losgehaald (stuurbekrachtingsoliekoeling, slangen). Nu heb ik de radiator los, alleen zijn er twee schroeven afgebroken:

De voorkant wilde wel los, dat was gewoon een kwestie van een paar popnageltjes doorboren. Dus nu de nieuwe er maar weer in. Zijn daar nog bepaalde maten voor? De mijne is/was 74x37,5 cm.
Nu maar hopen dat ik snel een vervangende radiator heb, want het ziet er toch wat naakt uit zo: