Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Standkachel bediening??

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 136
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:27
Locatie: Krimpen a/d IJssel

Standkachel bediening??

Bericht door Ramon »

Ik heb alleen een duitse handleiding en kom er niet uit hoe ik de standkachel moet programeren.
Wie heeft voor de nederrlandse vertaling of instructieboekje en kan de pagina's naar emailen?
Zie foto voor het bedieningspaneel.
Afbeelding

Ramon[/img]
T4 2.0 dubbel cabine 1996 benzine, airco, airbags,Abs.
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het ook in de kroeg,
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Uitleg bediening:

-De linker knop kun je de tijd mee goed zetten. knop ingedrukt houden en met pijlen goed zetten. Als auto van contact staat is het display uit druk je 1x op linker knop verschijnt de tijd.

-2e knop van links. Hiermee stel je de tijden in van aanslaan kachel.
1x drukken komt tijd 1 te staan met de pijlen kun je die tijd wijzigen.
2x drukken komt tijd 2 " " " "" " " " "
3x drukken zelfde als bovenstaande

Als tijd 1 bv op 7.00 uur staat: druk 1x op 2e knop van links indisplay komt 1 7.00 te staan na +/- 10 sec verdwijnt tijd van display en de 1 blijft staan je hebt nu de klok ingesteld dat de kachel om 7.00 uur aanslaat.

Druk je 2x op de knop stel je de 2e tijd in druk je 3x stel je 3e tijd in druk je 4x maal staat de klok weer in neutraal .


- middelste knop 1x indrukken begint kachel te branden in display (Als auto niet op contact staat) staat het aantal minuten dat de kachel zal branden.

Middelste knop ingedrukt houden kun je middels de pijlen de tijd instellen hoe lang de kachel moet branden als deze ingeschakeld wordt. Nadat je de tijd hebt ingesteld laat je de knop los en vervolgens druk je deze nogmaals in, nu heb je de inschakel tijd geprogrammeerd.



Ben bij deze uitleg er vanuit gegaan dat jouw klokje het zelfde is als mijn eberspacher klok aangezien de symbolen op jouw knoppen overeenkomen met mijn klokje.
Gebruikersavatar
Ramon
Berichten: 136
Lid geworden op: 13 jan 2007, 10:27
Locatie: Krimpen a/d IJssel

Bericht door Ramon »

Bedankt!! :jumpklap
Klint simpel ga het morgen gelijk proberen.

Rammon
T4 2.0 dubbel cabine 1996 benzine, airco, airbags,Abs.
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het ook in de kroeg,
Plaats reactie