Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Pech geen trekkracht
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Pech geen trekkracht
zo zou ik het ook doen..
Ik denk dat het goed bedoelde advies voor de man in Zuid Frankrijk nu te laat is....... ...
Maar wel zeer goed idee natuurlijk.
Alleen zou ik het monteren vd turbo wel door de garage moeten laten doen.
4 uur doe eens gek €100.- = € 400.-
En turbo € 700.-.
Besparing € 1600.-
Maar ja achteraf ... altijd makkelijk praten.
in praktijk, op vakantie, gezin , stress, taal, weten wat er precies kapot is , enz enz
Nogmaals succes
Maar wel zeer goed idee natuurlijk.
Alleen zou ik het monteren vd turbo wel door de garage moeten laten doen.
4 uur doe eens gek €100.- = € 400.-
En turbo € 700.-.
Besparing € 1600.-
Maar ja achteraf ... altijd makkelijk praten.
in praktijk, op vakantie, gezin , stress, taal, weten wat er precies kapot is , enz enz
Nogmaals succes
Dat kon ik helaas niet, hij stond al reeds lange tijd bij de garage, maar dan nog.....
In ieder geval bedankt voor de reaktie's, ik heb hem gisteren opgehaald en al reeds 300km mee gereden.
Toch nog enkele vragen:
-Vanwege zeer slechte ervaringen afgelopen week met de ANWB vroeg ik me af of jullie hiervoor ook een alternatief hebben/weten.
-Omdat de T5 in noodloop ging en vervolgens ook de airco uitgeschakeld werd, doet de airco nadat nu de turbo is gemaakt, het nog steeds niet. Lampje van schakelaar brand echter wel, is de monteur wellicht een stekker vergeten??? Of moet de computer gereset worden? (Warm hier
)
Overigens heb ik de defecte turbo wel gezien en zat er veel speling op, maar kreeg ik niet mee
Wel als ik er 160 euro voor betaalde

In ieder geval bedankt voor de reaktie's, ik heb hem gisteren opgehaald en al reeds 300km mee gereden.
Toch nog enkele vragen:
-Vanwege zeer slechte ervaringen afgelopen week met de ANWB vroeg ik me af of jullie hiervoor ook een alternatief hebben/weten.
-Omdat de T5 in noodloop ging en vervolgens ook de airco uitgeschakeld werd, doet de airco nadat nu de turbo is gemaakt, het nog steeds niet. Lampje van schakelaar brand echter wel, is de monteur wellicht een stekker vergeten??? Of moet de computer gereset worden? (Warm hier

Overigens heb ik de defecte turbo wel gezien en zat er veel speling op, maar kreeg ik niet mee

Verklaarbaar: Dat is de ruilprijs die 'ze' er voor krijgen.
Oke, blij te horen.
Hij gaf ook het advies om met de toeren tussen de 1500 en 2500 te blijven voor het behoud van de motor/turbo. Dit is wel heel moeilijk in de bergen.... houden jullie hier ook rekening mee???
Hij gaf ook het advies om met de toeren tussen de 1500 en 2500 te blijven voor het behoud van de motor/turbo. Dit is wel heel moeilijk in de bergen.... houden jullie hier ook rekening mee???