Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Marja
Marja
Hoi All
Ik heb Marja een mail gestuurt met de volgende vraag of het mogelijk is mijn T4 uit 1999 met 102 pk en bijna 3 ton op de teller te chippen naar 130 pk maar helaas geen reactie.
kan iemand met vertellen of dit nog kan met deze km stand en is Marja nog op een andere manier te bereiken.
Groet,
Ron 590
Ik heb Marja een mail gestuurt met de volgende vraag of het mogelijk is mijn T4 uit 1999 met 102 pk en bijna 3 ton op de teller te chippen naar 130 pk maar helaas geen reactie.
kan iemand met vertellen of dit nog kan met deze km stand en is Marja nog op een andere manier te bereiken.
Groet,
Ron 590
- Roger B. (11)61
ik denk dat het wel kan, dat chippen (ik meen dat zij ook van 102 naar 130 pk gaan)
in hoeverre dat bij die km-stand verstandig is...... wordt verschillend over gedacht.... je gaat meer vergen van je motor...dus slijt ie harder en gaat ie minder lang mee.. maar dat geldt niet alleen voor motoren met veel km's in mijn ogen
in hoeverre dat bij die km-stand verstandig is...... wordt verschillend over gedacht.... je gaat meer vergen van je motor...dus slijt ie harder en gaat ie minder lang mee.. maar dat geldt niet alleen voor motoren met veel km's in mijn ogen
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon
Is geen probleem met die stand, mits de snaren allemaal op tijd worden (of zijn ) vervangen, ben net voor de vakantie bij MarJa geweest, in 1 woord PERFECT :klappen :klappen ....M'n bus rijdt veel beter, alleen zuiniger heb ik nog niet ontdekt.......misschien komt dat omdat ik meestal op de linkerbaan vertrek
(
)
Kortom eff geduld die mannen hebben het druk, ze komen vanzelf op het net bij je, het is het wachten waard.

Kortom eff geduld die mannen hebben het druk, ze komen vanzelf op het net bij je, het is het wachten waard.