Het chassisnummer begint met WV1ZZZ dus een bestelwagen.
Volgens informatie van een RDW keurmeester kijken ze bij de ombouw naar camper alleen of de extra zitplaatsen voorzien zijn van deugdelijk bevestigde en goed werkende gordels dus APK eisen.
Overigens zitten er gewoon bevestigings mogelijkheden voor gordels in (schroefdraad bussen met de zelfde spoed als die van gordels). Deze waren af fabriek met kunststofdopjes afgedopt.
Ik heb deze punten gebruikt om een bevestiging voor een fietsenhouder voor twee fietsen in de bus te maken.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Waarde T4 Syncro uit 2001 bepalen.
-
-
Re: Waarde T4 Syncro uit 2001 bepalen.
Ik ben er uit!
Na veel positieve reacties van Weetjewellers en een aantal biedingen van handelaren (die blijkbaar ook het forum volgen) heb ik besloten een vraagprijs van 7.950,- Euro te hanteren. Ik heb geen haast met de verkoop en zet hem pas over een paar weken op Marktplaats en andere verkoopsites. Mocht je belangstelling hebben, neem dan gerust contact met mij op. Alle mensen die meegedacht hebben ...... bedankt!
Groeten,
Jan.
Na veel positieve reacties van Weetjewellers en een aantal biedingen van handelaren (die blijkbaar ook het forum volgen) heb ik besloten een vraagprijs van 7.950,- Euro te hanteren. Ik heb geen haast met de verkoop en zet hem pas over een paar weken op Marktplaats en andere verkoopsites. Mocht je belangstelling hebben, neem dan gerust contact met mij op. Alle mensen die meegedacht hebben ...... bedankt!
Groeten,
Jan.