Of zou dit niet het geval zijn....
Met groet Annette
Dank alvast voor de reacties! Die van Ovilvo zeker. Op die site staat inderdaad of je VW getroffen is. En gelukkig de mijne niet!

jan2009 schreef:Tja , ken die Belgische regeltjes verder niet.
Maarrr , je kan je dan 2 dingen afvragen.
Gaat het nu om de centen of het milieu ?
Maakt voor Belgie in principe niks uit , als je auto een terugroepactie krijgt : of je de software effectief ook laat aanpassen , of gewoon alles zo laat = voor de keuring is de milieutest toch OK , dus hoef je in principe niks te doen . Je auto is goedgekeurd volgens de vereiste en bestaande dieseltest . (om het even of het lichte vracht of personenauto is)mettesboy schreef:Dan ben ik eens benieuwd wat dat gaat worden hier in Belgie....
Rijdt een Caravelle DC als lichte vracht dus maakt uitstoot belastingtechnisch echt geen hol uit....
Diezelfde Caravelle als personenvoertuig maakt belastingtechnisch een groot verschil zeker als je er zakelijk mee rijdt.
Worden dat dan 2 regels voor een in spé zelfde voertuig?
Als ik een terugroepactie krijg , dan ga ik niks laten aanpassen . Ik heb een auto gekocht met 163PK , en wil die ook behouden , en niet met 140PK of zo achterblijven na een softwareaanpassing.De onregelmatigheden hebben op dit moment enkel betrekking op de uitstoot van stikstofoxides (NOx) en niet op die van koolstofdioxide (CO2). De technische controle houdt geen rekening met de uitstoot van stikstofoxides. Op dat vlak wordt het resultaat van de technische controle dus niet beïnvloed.
Je kunt het zelf controleren op http://info.volkswagen.deasacharow schreef:Beste mensen, door die toestand met foute software van VW vraag ik mij af of mijn T5 multivan uit 2006 dit ook heeft?
Of zou dit niet het geval zijn....
Met groet Annette