Multivan Generation schreef:Zijn er nu 2 turbo's vervallen en is er een grote turbo voor teruggekomen?
Wat is Fin-turbo precies?
Krijg je hiermee geen problemen bij een keuring in België, als ze er achter komen dat er veel meer pk's aanwezig zijn,
als het aantal fiscale pk's wat op de papieren vermeld staat?
Mooie upgrade
Fiskale PK's blijven ongewijzigd
Motorvermogen is een andere zaak , na deze ingreep
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
In september moet ik naar de keuring. Denk niet dat dit een probleem gaat geven. Aan de motor is uiterlijk niks te zien van tuning. De DPF is verwijdert niet door een DPF vervanger maar door de originele DPF open te slijpen te verwijderen. Daarna mooi aan de bovenkant terug dicht gelast. Roet meting ook geen probleem denk ik, omdat het toerental in de neutrale stand op circa 2.500 toeren wordt begrenst.
Transporter T5 GP R20 "Highline" 200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
Multivan Generation schreef:@ Pascal,
de vraag was meer:
kan hij er geen problemen mee krijgen op de keuring in België?
voor de keuring : nee zal geen probleem zijn , omdat er uiterlijk niks gewijzigd werd (turbohuis word bij Finturbo niet vervangen , alleen inwendig ) . Het mag niet , maar ja , wat niet weet , niet deert ...
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
zou je dan niet je nummerplaat hier wit maken op al je foto's?
Er moet maar 1 iemand meelezen hier.......(niet dat ik het verwacht, maar toch)
"pronken moet je anoniem doen ;-)"
Bij mij duiken ze elk jaar op de keuring met een meter de koffer wel in om te zien of mijn schot nog wel goed staat.
Sjans dat ze nog niet op het idee zijn gekomen om een rollenbank op de keuring te zetten ;-)
2005 T5Transporter Freedom LWB DC 96kw handgeschakeld
2010 Caravelle comfortline LWB DC 132kw handgeschakeld
2016 Caravelle highline LWB DC 150kw DSG
2022 Caravelle Comfortline LWB DC 150kw DSG 4Motion
zou je dan niet je nummerplaat hier wit maken op al je foto's?
Er moet maar 1 iemand meelezen hier.......(niet dat ik het verwacht, maar toch)
"pronken moet je anoniem doen ;-)"
Bij mij duiken ze elk jaar op de keuring met een meter de koffer wel in om te zien of mijn schot nog wel goed staat.
Sjans dat ze nog niet op het idee zijn gekomen om een rollenbank op de keuring te zetten ;-)
Wie zou er meelezen denk je? Ik weet zelfs niet hoe ik een nummerplaat moet wit maken... Kun je die zo bestellen?
Transporter T5 GP R20 "Highline" 200KW
CFGB-engine
Big-injectors
Costum made Garret Turbo
Wagner Intercooler
_alain_ schreef: ↑04 dec 2014, 20:09
Ik heb op de keuring in Heers gevraagd naar het verlagen (3 a 4cm) van de mijne (transporter & lichte vracht ingeschreven) en daar zou ik geen problemen mogen verwachten volgens de keurmeester.
Even een terugkoppeling...
Na 7x goedgekeurd te worden met mijn 4cm verlaagde setup nu toch niet meer goedgekeurd.
Ik heb geen afkeuring gekregen maar wel een 3 maand geldig keuringsbewijs met opmerking van illegale tuning :-)
Ik heb altijd geweten dat het in feite niet mocht, maar heb telkens een begripvolle keurder gehad. Ook vaak complimenten gehad dat het best een mooi voertuig was. Helaas was het nu een andere keurder en door corona kon je er ook niet mee praten...
Nu dus terug naar standaard laten ombouwen en einde verhaal. Jammer maar helaas.