Vol trost mag ik mede delen dat mijn pa vandaag de nieuwe T6 geleverd heeft gekregen voor zijn bedrijf

ik heb er net mee mogen rijden...... helemaal geweldig. ook de uitstraling vind ik super.
dit zijn de eerste plaatjes ervan:
Het Betreft een 130PK DGS korte wielbasis.
Het verhaal betreffende de levering voor zover ik het weet is als volgt:
2 weken geleden is de bus aangekomen bij de Dealer in Geleen. een dag later is de heibel begonnen om de motoren van Volkswagen. diezelfde dag heeft de dealer bericht gekregen van Pon dat de bus niet uitgeleverd mag worden..... na wat bericht heen en weer tussen mijn vader en de dealer is na 3 dagen toch bericht gekomen van pon dat de bus uitgeleverd mag worden. na dat de reclame erop geplakt is heeft deze middag mijn vader de bus mogen ophalen.(op dit moment staan er bij de dealer nog 3 nieuwe caddy's die tot op heden nog niet uitgeleverd mogen worden aan de klanten)
aangezien ik de Grootste Transporter Fan ben in de fam.(en Limburger) was ik niet op de hoogte dat mijn vader er een besteld had. dus bij thuiskomst na het werk kon ik mijn ogen eigenlijk helemaal niet geloven.

Ik hoop dat ik mijn vader zo ver krijg dat ik hem mag meenemen naar de nieuwjaarsmeting.
Gr. Utsie