Ik zal me ook even voorstellen. Aangezien ik gisteren een T4 heb aangeschaft.
Ik zelf:
Wim, 42 jaar oud. Getrouwd met Carin en vader van 3 prachtige dochters. Ik woon in Bedum (Groningen/Arjan Robben, die heel wat voetstapjes op het voetbalveld voor mijn woning heeft staan). Hoewel, die woning is net verkocht. Dus we zijn druk bezig met wat anders.
Na 3 x VW Golf (2 en 3) VW adept geworden/gebleven. En aangezien ik naast mijn reguliere baan nog e.e.a. in boten en motoren handel heb ik een kvk inschrijving. Er was maar 1 optie. Een T4. Het liefst een 2.5tdi. Dat is gisteren dus gelukt.

Wel een oudje, 1997 met 362k op de klok. Maar het blok is mooi droog, start perfect en draait mooi soepel. Wel een 102 pk in een Project Zwo uitvoering (althans, daar lijkt het op maar of het een echte is weet ik niet). Het enige wat er niet op zit is een airco. Maar wel een open dakkie. Binnenkort krijgt ie een beurtje, en afstandsbediening voor de cdv. Bij de laatste apk zijn de banden, uitlaat en remmerij vervangen. En wat rubbertjes hier en daar. Dus daar heb ik geen omkijken naar. Qua roest valt het allemaal erg mee. Ik heb ze al veel slechter gezien, ook van een stuk jongere leeftijd. Hij is de laatste 7 jaar door de 2e eigenaar als 2e auto gebruikt en heeft altijd onder dak gestaan. Altijd roestvorming bijgewerkt en al eens opnieuw gespoten. (Dat is ook wel te zien van dichtbij, maar het jeukt mij niet). Als na de beurt nog een paar knaken overblijven wil ik nog even bij een kennis zorgen voor wat extra koppel en pk's. Gisteren nog 2 speakertjes in de achterwand gemonteerd. Want de 10cm jbletjes voorin deden niet zo heel veel. Dat is nu een stuk beter.

Ik ben gek op forums, want naast het lekkere geouwehoer is er vaak ook een hoop info te vinden. Vandaar ook mijn nickname, op het Honda VFR Forum heb ik dezelfde nick aangezien ik nog een mooie gele VFR800Fi uit 1998 rij.
Genoeg geluld, tijd voor de foto's: