Helaas heb ik sinds een maand wel een probleem waarvan ik niet weet wat ik er mee aan moet.
Nadat ik telkens uitlaatgassen in de cabine rook ben ik naar mijn vertrouwde garage gegaan.
Zij constateerde een lekkage rondom de turbo.
Omdat het de turbo betrof ben ik op zoek gegaan naar een expert in turbo's die deze lekkage kon verhelpen.
Uiteindelijk na wat zoeken ben ik terecht gekomen bij 112-Turbo in Utrecht.
Zij hebben de turbo gedemonteerd en gecheckt maar hun conclusie was dat het de pakking was tussen de turbo en de uitlaat.
Deze hebben zij vervangen en was ik € 700,- lichter.
Na een week rijden rook ik toch weer uitlaatgassen. Weer terug naar mijn vertrouwde garage en zij zagen weer een rookpluim opstijgen rondom de turbo als ik de motor startte. Tevens zit de turbo onder het roet.
112 Turbo gebeld en zij vertelde mij dat het de roetfilter moest zijn die het probleem zou veroorzaken. De druk van de uitlaatgassen zou een overdruk veroorzaken die via de turbo naar buiten zou komen.
Mijn eigen garage heb ik een regeneratie van de roetfilter laten uitvoeren middels de computer. Deze computer gaf aan dat dit geslaagd was en gaf verder geen foutmeldingen. Kosten € 100,-
Helaas geen resultaat. Tijdens het starten,optrekken na stilstand zit ik high achter het stuur.

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn ook gelet op de bijgevoegde foto's??