Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Eerste t4
Eerste t4
Beste forum leden,
Na eennlange tijd een camperwens te hebben enkele weken terug de knoop doorgehakt en een t4 multivan camper gekocht.
Daarbij kan mijn registratie op dit informatie rijke forum niet ontbreken.
Na eennlange tijd een camperwens te hebben enkele weken terug de knoop doorgehakt en een t4 multivan camper gekocht.
Daarbij kan mijn registratie op dit informatie rijke forum niet ontbreken.
Re: Eerste t4
Welkom hier, mooie kleuren combi!
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
- Multivan Generation
- Contacteer:
Welkom op weetjewel
Is het een Topstar?
Lekker zeldzaam
groetjes Peter

Is het een Topstar?
Lekker zeldzaam

groetjes Peter
Ja volgens mij wel, iig de overeenstemde kleuren, bekleding en opties.
Mooie bus en kleur hoor, gekocht toevallig bij Lars v Son?
Ja inderdaad!
Hoi Veenstra,
Van harte welkom op
.
En natuurlijk heel veel plezier met jullie
Mochten jullie zin hebben, 22-23-24 April hebben we een zelfbouw Camper Weekend in Megchelen.
Niet te verwarren met Mechelen in België
Zeer leuk en leerzaam om even langs te
Grüsse Fred => Blue Star Bulli XXL

Van harte welkom op

En natuurlijk heel veel plezier met jullie

Mochten jullie zin hebben, 22-23-24 April hebben we een zelfbouw Camper Weekend in Megchelen.
Niet te verwarren met Mechelen in België

Zeer leuk en leerzaam om even langs te

Grüsse Fred => Blue Star Bulli XXL

No road ? Not a problem ! 

Grappig, ik heb in die proef gereden maar hen laten staan.Veenstra schreef:Ja inderdaad!
Ah nu ben ik wel benieuwd waarom...
- Charles 1065
Mooie Camper! Van harte welkom! 

Proefrit was mooi ,schakelde en reed echt prima. De afhaker was de volgende : voor de toen geadverteerde prijs was 14.000 daarbij kwamen dan ook nog zo'n 700 euro aflever kosten. De auto had toen aan de wiel kast randen roest en ik had wat te zeuren over de cockpit. Weet niet precies meer wat.Snautzer schreef:Grappig, ik heb in die proef gereden maar hen laten staan.Veenstra schreef:Ja inderdaad!
Verder dachtvan Som dat het ding speciaal door de vor9ge eigenaar naar deze kleur stelling en thema was gebouwd. Vond dat vreemd dat hij niet wist datdit een speciale fabrieks versie was. Daar over gesproken een ander ding was dat de kleur ver af staat van het gewoone en dus bij een verkoop later dan weer een prijs dalende werking zou zijn. Nog een reden was dat ik vermoede dat deze bus al een tijdje stilstond gezien de laag stof die er op lag.
Hoewel hij een voor de handel redelijke prijs gaf voor mijn Volvo v50 vond ik het verschil tussen b0d en werkelijke waarde te groot. Ik heb hem later voor 1500 meer verkocht dan dat hij ervoor wilde geven.
Al met al vond ik het risico wat ik liep voor die prijs te hoog. Dit was Mei 2015
Hij staat al een jaar te koop! vandaar dat hij bij mij wat makkelijker wasSnautzer schreef:Proefrit was mooi ,schakelde en reed echt prima. De afhaker was de volgende : voor de toen geadverteerde prijs was 14.000 daarbij kwamen dan ook nog zo'n 700 euro aflever kosten. De auto had toen aan de wiel kast randen roest en ik had wat te zeuren over de cockpit. Weet niet precies meer wat.Snautzer schreef:Grappig, ik heb in die proef gereden maar hen laten staan.Veenstra schreef:Ja inderdaad!
Verder dachtvan Som dat het ding speciaal door de vor9ge eigenaar naar deze kleur stelling en thema was gebouwd. Vond dat vreemd dat hij niet wist datdit een speciale fabrieks versie was. Daar over gesproken een ander ding was dat de kleur ver af staat van het gewoone en dus bij een verkoop later dan weer een prijs dalende werking zou zijn. Nog een reden was dat ik vermoede dat deze bus al een tijdje stilstond gezien de laag stof die er op lag.
Hoewel hij een voor de handel redelijke prijs gaf voor mijn Volvo v50 vond ik het verschil tussen b0d en werkelijke waarde te groot. Ik heb hem later voor 1500 meer verkocht dan dat hij ervoor wilde geven.
Al met al vond ik het risico wat ik liep voor die prijs te hoog. Dit was Mei 2015

Ach ja het kan verkeren. Ik hoop en verwacht eigenlijk dat jullie er heel veel plezier van gaan hebben . Nogmaals, de reden waarom ik hem heb laten staan was enkel financieel.
- Rene_Pennings
- Contacteer:
Welkom op WJW!! Mooie T4!! Veel geluk en veel veilige km's!!
Live the life you love, love the life you live