Toen wij op zoek gingen naar een campertje kwam ik regelmatig op dit forum terecht. En toen dacht ik al: als het allemaal lukt, moet in me maar aanmelden. Leuk en leerzaam, helemaal voor iemand die geen echte monteur of techneut is. En toen ik deze week een setje spatlappen via dit forum kon 'scoren' wist ik het helemaal zeker: DOEN!
Een setje spatlappen? Jawel, want inmiddels hebben we een benzine-T4 van 20 jaar en zijn druk doende om het ding aan te kleden en in te richten. Zo heb ik van een oude legerboogtent een luifel gemaakt en is de bus bestickerd. Ik zal later wel wat fotootjes plaatsen, ik weet nu nog niet hoe dat moet.
Waarom een campertje? Om weekendjes mee weg te gaan, misschien eens een weekje vakantie, maar ook omdat zo leuk rijden is in een busje. Bovendien klungel ik al heel wat jaartjes aan oude legervoertuigen en ben ik niet altijd gecharmeerd van tentjes opzetten op een treffen. Het idee is om in de toekomst de nekaf (in licentie gebouwde jeep van Nederlandse leger) in de triangel achter de bus te hangen en om zo naar treffens/bivaks en dergelijke te gaan. En/of de Triumpf 3TA (motor) ìn de bus, dat kan natuurlijk ook. Dus van

Verder hebben wij twee opgroeiende dochters (19 en 15 jaar), de oudste heeft haar rijbewijs en is een prima chauffeurtje. Dus die zullen er ook wel regelmatig met de California op uit trekken, zo is de verwachting.
Voorlopig zal ik waarschijnlijk vooral een 'innemer' van informatie zijn, ik hoop in de toekomst ook zelf bijdragen aan dit forum te kunnen leveren.
Groet, Marcel