Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bankje en 2 kinderstoelen... Past dat?
Bankje en 2 kinderstoelen... Past dat?
Beste forummers.
Voor mijn bedrijf heb ik een T4 enkele cabine met gewoon 2 stoelen. We hebben een kleine die altijd met veel plezier in haar stoeltje zit. Gaan we met zijn drieeen weg dan pakken we de passat.
Nu komt het. Aangezien wij ons blijkbaar verveelden hebben we een klushuis gekocht en verwachten we een 2e kindje....
Mijn vraag is nu, als ik een bankje plaats, kunnen er dan 2 kinderstoeltjes naast elkaar? Ik heb nu luxe deurbakken (met speakers) die moeten sowieso wijken voor een bankje. Maar als er toch geen 2 stoelen opkunnen heeft een bankje ook geen zin.
Voor mijn bedrijf heb ik een T4 enkele cabine met gewoon 2 stoelen. We hebben een kleine die altijd met veel plezier in haar stoeltje zit. Gaan we met zijn drieeen weg dan pakken we de passat.
Nu komt het. Aangezien wij ons blijkbaar verveelden hebben we een klushuis gekocht en verwachten we een 2e kindje....
Mijn vraag is nu, als ik een bankje plaats, kunnen er dan 2 kinderstoeltjes naast elkaar? Ik heb nu luxe deurbakken (met speakers) die moeten sowieso wijken voor een bankje. Maar als er toch geen 2 stoelen opkunnen heeft een bankje ook geen zin.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Bankje en 2 kinderstoelen... Past dat?
Is mogelijk.
Bedankt voor je reactie. Dan ga ik achter een bankje en deur panelen aan
- Multivan Generation
- Contacteer:
Zoek dan wel een bankje met een 3puntsgordel.
Deurpaneel kan dacht ik blijven zitten en zelfs het voorste gedeelte van de deurbak (tot aan het eerste vakje),
de rest er af zagen.
Maar met die deurpanelen weet ik het niet zeker..
Deurpaneel kan dacht ik blijven zitten en zelfs het voorste gedeelte van de deurbak (tot aan het eerste vakje),
de rest er af zagen.
Maar met die deurpanelen weet ik het niet zeker..
- sgsdebruijn
Deurpaneel kan idd blijven zitten, bakje voor speaker afzagen
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Dat zagen vind ik ook maar zonde van die bakken. Vast wel iemand die ze tzt wil omruilen
- raf_construct
Ik rij ook met een bankje en heb er zelf een Recaro kinderstoel inzitten en een verhogingskussen in het midden. 2 volwaardige stoelen lukt ook, maar dit type was nogal breed om er nog eentje naast te krijgen. Ow ja, met de Recaro in het midden, en een maxi-cosy ernaast is schakelen iets moeilijker. Maar het lukt.
Als je een bankje zoekt, ik heb er nog 1, uit 2002, met driepuntsgordel.
Als je een bankje zoekt, ik heb er nog 1, uit 2002, met driepuntsgordel.
- sgsdebruijn
Je kan ook een gebogen schakelpook verlenger kopen, is net ff makkelijker
VW T4 Multivan 2.5TDI+++
Ik heb ook nog een bankje met 3-punts gordel.MrMillion schreef:Bedankt voor je reactie. Dan ga ik achter een bankje en deur panelen aan
Een gebogen schakelpook verlenger is met een bankje zeker een aanrader,
Groetjes