Samen met man en 2 zoons van 17 en 18 hebben we al heel wat beleefd met onze mooie T4 die al vanaf 1998 in de familie is.
Ons busje komt uit 1992 en is een bijzonder erfstuk van mijn pa

Omdat het onderhoud nu in onze handen is en wij niet zo handig en technisch zijn als mijn pa kunnen we wel wat hulp gebruiken

Twee weken geleden heeft Josh uit Dalfsen er twee nieuwe Exide accu's ingezet van 80 ah. De vorige accu gaf het helaas steeds na 1 dag al op, nu hebben we tijdens het pinksterweekend 5 dagen zonder stroom gestaan, geweldig, de koelkast bleef maar koud

Nu heb ik een vraagje: Hoe weet je zeker dat de accu's goed laden als je rijd? Wat moet het display dan aangeven? Ik heb de cijferkennis niet van mijn pa geerfd, dus hier snap ik weinig van....Ik heb er namelijk geen zin in volgend jaar weer nieuwe accu's te moeten plaatsen, het is toch wel een kostbare zaak. De koelkast begon afgelopen zomer ook al wat tegen te sputteren....

De andere klus is de hemelbekleding plakken, deze is op beide zoldertjes bijna helemaal los gaan zitten, bij de bouwmarkt konden ze me geen advies geven en ook op

Onze VW monteur in Ommen gaf trouwens de tip naar dit forum, dus als je dit leest: Bedankt!!