We hebben lang gewacht met het veranderen van de uitlaat, maar leuk wat mazzel gehad,
de roet filter is er tussen weg, er zaten geen sensoren of bedrading aan de uitlaat dat scheelt weer geld voor het afstellen, het bedrijf had nog een nieuwe demper met een deukje extra grote, beter dempende demper.
Alles met elkaar hebben we nu een complete rvs esp uitlaat voor een schijntje, een vrienden prijsje, en we hebben achter een beschermbeugel laten monteren, en een paardagen later is onze bus van achter aan gereden, een beste schade maar de beugel is er goed af gekomen, hahaha wat een bak.
Een onoplettende bestuurder reed stevig op ons in terwijl wij langzaam reden om over een verkeersdrempel te rijden, de man had zijn kinderen in de auto en wou met wat haast met ze naar een zwembad.
Toen we de bus kochten zat er rondom wat schade dat is er onderhand uit hij is straks om door een ringetje te halen.
Morgen zal de schade weer hersteld worden.
De twee achter deuren zijn beschadigt, links een heel klein beetje de rechte word een nieuwe ook weer een nieuw bumper de bodem staat iets bol naderhand wordt er hier en daar wat antiroest behandeling gedaan voor de zekerheid.
Ben een tijdje niet op het forum geweest we hebben weer even een bewogen tijdje gehad, hoort schijnbaar bij ons, je kan er wel veel door leren, toch ook weer ergens goed voor geweest.
De tip die ik van peter heb gekregen toeren boven de 2000 te houden ben ik me steeds van bewust als ik rijd, dus denk haast elke keer aan hem, nog bedankt Peter.

Mvg,
Jakob G.