Ik ben dus Rafke-108 (die 108 slaat op mijn n° in de T4-galerij) en ben al 11 augustus 2002 dagelijkse bezoeker van weetjewel.
Sinds november 2001 ben ik in het bezit van een Nebio-blauwe VW Caravelle (toen 3 jaar en 30.000 km) die ondertussen iets meer dan 200.000 km heeft gelopen en niet zoveel meer buitenkomt...
Sinds november 2008 had ik een Offroadgrijze Multivan Comfortline 130 pk, maar die is verkocht en zal binnenkort van eigenaar wisselen... Ondertussen heb ik sinds eind december een VW T5 Caravelle (Fresco groen) met 174 pk + getuned bij VW zelf, Dubbele Cabine. Binnenkort zal deze iets verlaagd worden en komen er side-bars op...
Hiernaast heb ik nog een Nissan Navara die ik beroepshalve dagelijks gebruik...
Ik ben 30 jaar, heb een vaste vriendin, heb al veel mensen leren kennen via weetjewel (iedereen van de Belgian T4 club), deed vroeger heel veel meetings en woon in Hoeilaart, net naast Brussel in België.
Ik werk in een transportbedrijf (verkoop en wagenparkbeheerder, soms zit ik eens op de baan) en als hobby's mountainbike ik, ga ik graag op reis en squash ik wekelijks tot 3x. Ook ga ik jaarlijks nog met de jeugdbeweging mee voor de logistiek en als keukenhulpje

Hier nog wat foto's van mijn busjes...

mijn dagelijks autooke: