Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bevestiging bank dubbel cabine
-
Bevestiging bank dubbel cabine
Hallo,
Ik wil graag mijn dubbel cabine plaatsen, maar ik zat even naar mijn bank te kijken en nu zie ik nergens een bevestiging waarmee ik de bank vast aan de vloer kan maken.
Het is zo een dubbel cabine, waarbij je in de laadruimte ook nog wat kunt doorschuiven onder de bank.
Hoe zetten ze bij deze cabine de bank vast?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik wil graag mijn dubbel cabine plaatsen, maar ik zat even naar mijn bank te kijken en nu zie ik nergens een bevestiging waarmee ik de bank vast aan de vloer kan maken.
Het is zo een dubbel cabine, waarbij je in de laadruimte ook nog wat kunt doorschuiven onder de bank.
Hoe zetten ze bij deze cabine de bank vast?
Alvast bedankt voor de reacties.
Re: Bevestiging bank dubbel cabine
Bij mij zat hij met bouten door de vloer en dan aan de onderkant van de auto een strip waar de bouten doorheen komen en de moeren opkomen
-
Ik doe mijn best om een foto te uploaden, alleen werkt het niet echt mee.
En hoe zit dat met van een 3-zitter naar een 5 zitter? Kan ik er gewoon met 5 man direct mee rijden of krijg ik dan problemen met de politie?
En hoe zit dat met van een 3-zitter naar een 5 zitter? Kan ik er gewoon met 5 man direct mee rijden of krijg ik dan problemen met de politie?
Hangt ervan af wat er op je kenteken staat. Als er bv op je kenteken staat 2 persoons en je rijd met 5 en je krijgt controle zullen er een paar moeten gaan liften. Je kan hem wel eventueel laten herkeuren bij de rdw
Lees deze viewtopic.php?f=23&t=54017 even door
Lees deze viewtopic.php?f=23&t=54017 even door
-
Wat betreft het aantal personen maakt niks uit, er staat op mijn kenteken 8 zitplaatsen.
Nu nog even proberen een foto van mijn bank te uploaden.
Nu nog even proberen een foto van mijn bank te uploaden.
-
Hier een foto van de bank.
- Bijlagen
-
DSC_0190-240x427.JPG
- (27.96 KiB) 347 keer gedownload
Heb je geen foto van het onderstel?
Grey is the limmit
zeg niet wat je weet maar weet wat je zegt!
T5 2,5l 130 pk lwb 2 abt november2008
zeg niet wat je weet maar weet wat je zegt!
T5 2,5l 130 pk lwb 2 abt november2008

-
Het is inmiddels opgelost, er zat tapdraad in het frame van de bank, en gaten in de dubbel cabine, welke precies pasten om de bank vast te zetten.
In ieder geval bedankt voor de inzet, wat mij betreft mag er een slot op dit onderwerp.
In ieder geval bedankt voor de inzet, wat mij betreft mag er een slot op dit onderwerp.