Wij hebben onze bus pas en deze middag had ik poetsplannen. Want hij staat er wat smerig bij. Omdat mijn HH accu laag in spanning staat ging ik de bus aan de netstroom hangen voor de eerste maal.
Stekker in het contact, het display checken maar daar kwam helaas geen stekker symbooltje op te staan. Aangezien dat de kabel pas nieuw is lag het probleem aan de bus. Ik had er al schrik voor want de vorige eigenaar zei me dat ze de bus nooit aan de netstroom heeft gehangen. Vond ik al vreemd...
Dan heb ik de stekkerdoos van de bus los gemaakt en die was niet verbonden. De draden waren afgeplakt en er lagen nog draden los met een suikertje op. Vreemd. Mijn eerste gevoel en idee was dat er iets niet goed zat want anders was die stekkerdoos zeker verbonden geweest en niet afgeplakt. Eigenlijk ging ik die terug dicht doen en het later met mijn vader bekijken. Maar de buurmannen waren er ondertussen bij gekomen en we hebben de boel helaas verbonden. In huis is de stroom weggevallen en in de bus was een zekering van 5A stuk en op mijn display is ook niets meer te zien :-( ook niet met een nieuwe zekering van 5A