Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
t4 1999 1.9 beetje aanpassen en wat airbrushen
Re: t4 1999 1.9 beetje aanpassen en wat airbrushen
bedankt voor je goede raad.
ik ga het zo doen en vervang meteen de motor en baksteunen.
Ik heb ook een chevy ratrod met een v8 in de afbouw fase, dus ik heb ook al werk genoeg ermee.
De t4 eerst weer rijdend krijgen lijkt me het beste.
de t4 zal ik het uitbesteden aan de garage, snelste klaar en deze mannen doen het goed en voor ongeveer 1200 euro is alles weer ok, dat lijkt me redelijk.
Een andere technisch goede 2.4 aankopen en deze speciaal spuiten is makkelijke voor mij en waarschijnlijk ook minder werk.
Dan maar niet de millieuzone in , in bijvoorbeeld rotterdam,.....omdat mijn huidige uit 1999 is,....regeltjes, regeltjes,.... je zou er haast in meegaan,
ik ga het zo doen en vervang meteen de motor en baksteunen.
Ik heb ook een chevy ratrod met een v8 in de afbouw fase, dus ik heb ook al werk genoeg ermee.
De t4 eerst weer rijdend krijgen lijkt me het beste.
de t4 zal ik het uitbesteden aan de garage, snelste klaar en deze mannen doen het goed en voor ongeveer 1200 euro is alles weer ok, dat lijkt me redelijk.
Een andere technisch goede 2.4 aankopen en deze speciaal spuiten is makkelijke voor mij en waarschijnlijk ook minder werk.
Dan maar niet de millieuzone in , in bijvoorbeeld rotterdam,.....omdat mijn huidige uit 1999 is,....regeltjes, regeltjes,.... je zou er haast in meegaan,
- Pascal-141
Sla die 2.4d dan maar over , en ga direct voor een 2.5TDI . Daar zijn de mogelijkheden voor extra vermogen zooooooooo veel groter .peetstee4 schreef:
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
hierbij een update,
Mijn cilinderkop blijkt gescheurd te zijn. Wie kan mij helpen aan een andere goede cilinderkop?
bedankt alvast
Mijn cilinderkop blijkt gescheurd te zijn. Wie kan mij helpen aan een andere goede cilinderkop?
bedankt alvast
bij VEGE een nwe cilinderkop gekocht, voor een wel erg lage prijs, ben er blij mee.
er komt ook een nwe startmotor op, deze was gewoon afgebroken,.....wonder dat hij het nog deed.
koppeling pakken we mee en de distributie.....
er komt ook een nwe startmotor op, deze was gewoon afgebroken,.....wonder dat hij het nog deed.
koppeling pakken we mee en de distributie.....
even een vraagje,....
het blijkt zo te zijn dat in mijn oude cilinderkop 8 mm stelen zitten.
de nieuwe heeft 10 mm, dus ik moet deze allemaal veranderen, wie kan mij verder helpen?, wie heeft een cilinderkop compleet, waarvan er 10 mm klepstelen zitten? Ik wil graag de nieuwe cilinderkop gebruiken, met deze 10 mm geleiders.
in de oude van 8 mm, zitten ook wat beschadigingen, op de klepzittingen, liever gebruik ik dat allemaal maar niet meer,.....
het blijkt zo te zijn dat in mijn oude cilinderkop 8 mm stelen zitten.
de nieuwe heeft 10 mm, dus ik moet deze allemaal veranderen, wie kan mij verder helpen?, wie heeft een cilinderkop compleet, waarvan er 10 mm klepstelen zitten? Ik wil graag de nieuwe cilinderkop gebruiken, met deze 10 mm geleiders.
in de oude van 8 mm, zitten ook wat beschadigingen, op de klepzittingen, liever gebruik ik dat allemaal maar niet meer,.....
ik heb ook op de onderdelenlijn een oproep geplaatst, ik hoop snel verder te kunnen ermee,....
ik heb nog steeds geen goede cilinderkop.
voor de nieuwe zijn er geen kleppen te krijgen, helaas.......
iemand interesse in deze leuke bus?
motor ligt er reeds uit
voor de nieuwe zijn er geen kleppen te krijgen, helaas.......
iemand interesse in deze leuke bus?
motor ligt er reeds uit
Zou toch zonde zijn 

doe een aardig bod en ik gun het een liefhebber
Kan je dan wat recente foto's plaatsen van binnen en buitenkant? Ik ben wel geïnteresseerd.