Wat voor vernuftige oplossingen hebben jullie zoal?
Bedankt voor eventuele reacties.

Of fietsen binnen zetten, of een fatsoenlijke afsluitbare fietsendrager monteren, zoals bijvoorbeeld een originele van Votex..arjangr schreef:Er hangt zomaar voor 5000 Euro aan fietsen aan de auto.
Wat voor vernuftige oplossingen hebben jullie zoal?
Bedankt voor eventuele reacties.
Daar zou ik toch niet teveel op vertrouwen: Wijkagent waarschuwt voor fietsendieven met valse sleutelsHella schreef:Als je een trekhaak hebt kun de daaraan de ketting / het slot relatief gemakkelijk vastmaken.
Ik heb daarvoor sinds kort (al doende leert men zie hieronder) een lange Axa ketting gekocht die ik vanaf de trekhaak om de fietsendrager heen leg en daarna insteek in het slot van de buitenste fiets.
Op de camping heb je meestal geen binnen, in mijn ervaring...Multivan Generation schreef:Of fietsen binnen zetten, of een fatsoenlijke afsluitbare fietsendrager monteren, zoals bijvoorbeeld een originele van Votex..
Maar op de camping heb je de fietsen toch ook niet op de fietsendrager staan of wel ?arjangr schreef:Op de camping heb je meestal geen binnen, in mijn ervaring...Multivan Generation schreef:Of fietsen binnen zetten, of een fatsoenlijke afsluitbare fietsendrager monteren, zoals bijvoorbeeld een originele van Votex..
Hm ik dacht van wel eigenlijk. We staan geen week op een plek maar gaan meestal meteen verder...Multivan Generation schreef: Maar op de camping heb je de fietsen toch ook niet op de fietsendrager staan of wel